اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

افتتاح فاز دوم بزرگ‌ترین مجتمع ورزشی مازندران

فاز دوم بزرگ‌ترین مجتمع ورزشی مازندران در شهرستان بابلسر افتتاح شد.

افتتاح فاز دوم بزرگ‌ترین مجتمع ورزشی مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، عبدالهاشم توسلی مشاور فرماندار بابلسر بعدازظهر امروز در مراسم افتتاح فاز دوم بزرگ‌ترین مجتمع ورزشی بخش خصوصی مازندران در هادی‌شهر بابلسر اظهار داشت: توجه به ساخت ورزشگاه همانند ساخت مساجد و مدارس از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که ورزش موجب جلوگیری بسیاری از ناهنجاری‌ها است.

مشاور فرماندار بابلسر و رئیس هیئت والیبال بابلسر افزود: اگر انسان‌های شاد و بانشاطی در جامعه می‌خواهیم، مکان‌ها و مراکز ورزشی بهترین مکان برای رشد و پرورش آنها است.

توسلی ورزش را وسیله‌ای برای رسیدن به کمال و تعالی انسان‌ها دانست و عنوان کرد: با ورزش نه تنها قوه جسمانی بلکه قوای روحانی نیز تقویت می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه یکی از تاثیرات مثبت ورزش اجتماعی شدن است، خاطرنشان کرد: درس‌هایی که از شرکت کردن در ورزش می‌آموزیم به سایر جنبه‌های اجتماعی انتقال‌پذیر بوده و در واقع می‌شود با ورزش از بسیاری ناهنجاری‌هایی که جوامع امروزی با آن مواجه است، جلوگیری کرد.

رئیس هیئت والیبال بابلسر در ادامه با تقدیر از مدیریت مجتمع کاسپین تصریح کرد: از مدیرکل ورزش و جوانان مازندران و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بابلسر تقاضا دارم حمایت‌های لازم را برای جذب تسهیلات بانکی برای توسعه این مجتمع انجام دهند.

انتهای پیام/86010/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول