اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان سنقرو کلیایی خبر داد

فعال ‌بودن 26 فضای ورزشی در سنقر

رئیس اداره ورزش و جوانان سنقرو کلیایی گفت: تعداد 26 فضای ورزشی شامل 16 فضای ورزشی سرپوشیده و 10 فضای ورزشی روباز در شهر و روستاهای سنقرو کلیایی فعال هستند.

فعال ‌بودن 26 فضای ورزشی در سنقر

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، منوچهر پروینی در آئین تجلیل از مسئولان هیئت‌های ورزشی سنقرو کلیایی، نقش آموزش و پرورش را در بحث شناخت استعدادها در دانش‌آموزان و معرفی آن‌ها به هیئت‌های ورزشی مهم ارزیابی کرد و اهمیت اجرای این کار را برای پیشرفت ورزش شهرستان مورد تاکید قرار داد.

بر اساس گزارش استانداری، پروینی گفت: برگزاری مسابقات متنوع در سطح شهرستان از قبیل دوچرخه‌سواری و صحرانوردی برای استعدادیابی و تشویق امری ضروری است.

سرپرست فرمانداری سنقرو کلیایی از سرانه فضای ورزشی به میزان یک ممیز هشت دهم سانتی‌متر مربع در این شهرستان خبر داد.

وی اهمیت حضور در عرصه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را تشریح کرد و افزود: ایجاد انگیزه برای حضور حداکثری در انتخابات باید مورد توجه قرار گیرد.

پروینی ایجاد روحیه جوانمردی در ورزش را امری ضروری دانست و تصریح کرد: نشاط، سرزندگی و طراوت در سایه فعالیت‌های ورزشی و بدنی شکل می‌گیرد و مربیان ورزش باید اخلاق و روحیه جوان‌مردی را در عرصه ورزش سرلوحه کار خود قرار دهند.

در ادامه مراسم رضا صیفوری گفت: تعداد 26 فضای ورزشی شامل 16 فضای ورزشی سرپوشیده و 10 فضای ورزشی روباز در شهر و روستاهای سنقرو کلیایی فعال هستند.

رئیس اداره ورزش و جوانان سنقرو کلیایی افزود: تعداد 40 هیئت ورزشی در سنقرو کلیایی فعال هستند و 3 هزار و 300 ورزشکار سازمان یافته و 3 هزار ورزشکار سازمان نیافته، مجموع ورزشکاران را در این شهرستان تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/2700/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول