اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرودگاه‌های‌ کرمان:

‌تلاش ارگان‌ها ایجاد فضایی آرام در برگزاری حج است

مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان گفت:‌ تمام ارگان‌ها در تعاملی دوسویه‌ گرد هم آمدند تا عملیات حج در فضایی آرام و بانشاط برگزار شود.

‌تلاش ارگان‌ها ایجاد فضایی آرام در برگزاری حج است

به گزارش خبرگزاری فارس فارس از کرمان، محمد نخعی در نشست برنامه‌ریزی پروازهای حجاج در سال جاری اظهار داشت: امروز تمام ارگان‌ها در تعاملی دوسویه و راه‌گشا گرد هم آمدند تا عملیات حج در فضایی آرام و بانشاط برگزار شود و خاطره‌ای شیرین این سفر را مضاعف سازد.

وی برنامه و شاخصه اساسی اطلاع‌رسانی را از ارکان بسیار حیاتی و مهم روابط عمومی‌ها دانست و ابراز داشت: تمام کارگزاران باید بر اساس فرامین رهبر معظم انقلاب در مورد اطلاع‌رسانی به ویژه اخبار حج حساس باشند.

به گزارش فارس، حجم پروازهای حجاج به ویژه به لحاظ زمانی و تقارن با دیگر پروازهای بین‌المللی اقتضا می‌کند تا در فضایی گسترده‌تر و نیز با بهره‌گیری از نیروهای شاداب و پرتوان انجام شود که مقرر شد از سوی مدیریت حج و زیارت، شرکت‌های هواپیمایی با تعامل و انجام هماهنگی رفع شود.

همچنین فعال‌سازی دروازه‌های ورود و خروجی گذرنامه و به روزرسانی سامانه‌ها با رویکرد حداقل ایستایی و روان‌سازی تردد حجاج و زائران و هماهنگی و کنترل بیشتر محموله‌های فرهنگی توزیعی از سوی سایر ارگان‌ها استمرار یابد.

انتهای پیام/2446/ق10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول