اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هشتم اردیبهشت ماه سال جاری صورت می‌گیرد

اعزام 136 نفر از دانشگاهیان قم به حج عمره

مدیر اجرایی شورای عمره و عتبات دانشگاهیان استان قم از اعزام 136 نفر از دانشگاهیان قم به حج عمره از روز هشتم اردیبهشت سال جاری خبر داد.

اعزام 136 نفر از دانشگاهیان قم به حج عمره

محمدتقی حاج‌ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به کاهش سهمیه حج عمره در سطح کشور از 38 هزار نفر به 15 هزار نفر اظهار کرد: سهمیه استان قم به همین نسبت کاهش پیدا کرده و یک کاروان متأهل از سیستم حذف شد.

وی خاطرنشان کرد: یک کاروان متأهل از دانشگاهیان استان در قالب 125 نفر در 21 فروردین اعزام شدند و کاروان 136 نفری پسران مجرد در هشتم اردیبهشت اعزام می‌شوند.

مدیر اجرایی شورای عمره و عتبات دانشگاهیان استان قم عنوان داشت: هشت ساعت کلاس در قالب چهار جلسه برای این کاروان‌ها برگزار شد تا با نکات و آموزه‌های ضروری در زمینه آشنایی با محیط و انجام مناسک آشنا شوند.

وی با اشاره به تفاوت حج عمره دانشجویی با حج عمره عمومی گفت: رویه انتخاب روحانی، ارائه اقلام فرهنگی و اطلاعات مورد نیاز در کاروان‌های جوان در این دو نوع کاروان متفاوت است.

حاج‌ابراهیمی تصریح کرد: به دلیل اینکه کاروان دانشگاهیان به طور عمده جوانان هستند و روحیه پرسشگری دارند و برخی می‌خواهند با درگیر کردن آنها به خرافات، برخی انحرافات را در بین آنها به وجود آورند بنابراین انتخاب روحانی کاروان مناسب برای این کاروان‌ها ضروری است.

انتهای پیام/78003/ط20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول