اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران پیشتاز در حماسه سیاسی ـ 32

1814 نفر برای انتخابات شوراها در آمل ثبت‌نام کردند

فرماندار آمل گفت: یک هزار 814 نفر در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان آمل ثبت‌نام کردند که این میزان نسبت به دوره گذشته رشد 40 درصدی داشته است.

1814 نفر برای انتخابات شوراها در آمل ثبت‌نام کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، یدالله اکبرزاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران در نشستی خبری اظهار داشت: با توجه به آمار نهایی ثبت‌نام‌ها تا پایان وقت اداری در چهارمین دوره از انتخابات شورای اسلامی یک هزار و 814 نفر از این شهرستان در این انتخابات ثبت‌نام کردند.

وی با اشاره به اینکه در این انتخابات 198 نفر برای شورای اسلامی پنج شهر این شهرستان ثبت‌نام کردند، تصریح کرد: از این تعداد 134 نفر برای آمل، 8 نفر گزنگ، 14 نفر رینه، 19 نفر دابودشت و 23 نفر از امامزاده عبدالله(ع) ثبت‌نام خود را نهایی کردند.

رشد 40 درصدی آمار ثبت‌نامی

وی با اعلام اینکه ثبت‌نام این دوره از کاندیداها در شهرستان آمل نسبت به دوره قبل 40 درصد افزایش رشد داشته است، اذعان داشت: در این دوره یک هزار و 616 نفر برای حضور در شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان آمل ثبت‌نام کردند.

اکبرزاده بیان کرد: برای حوزه بخشداری‌های این شهرستان 550 نفر در بخش مرکزی، 470 نفر بخش دابودشت، 195 نفر بخش لاریجان، 164 نفر بخش امامزاده عبدالله و 237 نفر برای بخش دشت‌سر ثبت‌نام کردند.

وی با اشاره به اینکه در شهر آمل 13 نفر اعضای اصلی و شش نفر علی‌البدل انتخاب می‌شود، افزود: آمل جزو سه شهر استان مازندران است که در دوره چهارم دارای شورای شهر 13 نفره خواهد بود.

اکبرزاده با اعلام اینکه 46 نفر از این تعداد کاندیداهای ثبت‌نام شده شهرستانی را بانوان تشکیل می‌دهند، بیان داشت: از این افراد 15 نفر از آمل، یک نفر از گزنگ، دو نفر رینه، سه نفر دابودشت و بقیه از روستاها ثبت‌نام کردند.

ثبت‌نام کاندیدای 25 ساله

این مسئول مسن‌ترین فرد کاندیدا در چهارمین دوره از انتخابات شورای اسلامی را 79 سال بیان و عنوان کرد: جوان‌ترین فرد در این دوره نیز 25 ساله از سوی هیئت اجرایی ثبت شده است.

فرماندار آمل با تاکید بر اینکه نتیجه نهایی افراد تعیین شده در 10 روز آینده اعلام خواهد شد، اظهار داشت: پس از اعلام نهایی هیچ کدام از کاندیداها حق تبلیغات را ندارند چرا که رابطان در این امر کاملا اشراف دارند و از تخلفات جلوگیری می‌کنند.

  انتهای ‌پیام/86011/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول