اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری لرستان:

6500 داوطلب برای انتخابات شوراها در لرستان ثبت نام کرده‌اند

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری لرستان گفت: 6 هزار و 500 داوطلب انتخابات شوراهای شهر و روستا در لرستان ثبت نام کرده‌اند.

6500 داوطلب برای انتخابات شوراها در لرستان ثبت نام کرده‌اند

محمدامین رضوانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد با بیان اینکه 6 هزار و 500 داوطلب انتخابات شوراهای شهر و روستا در لرستان ثبت نام کرده‌اند، گفت: از تعداد 6 هزار و 500 کاندیدای شوراهای شهر و روستا در لرستان 170 زن ثبت نام کرده‌اند که برای این دوره از انتخابات به عنوان اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا تعدادی از آنان انتخاب می‌شوند.

وی با بیان اینکه انتخابات شوراهای لرستان در 25 نقطه شهری و یک‌هزار و 565 نقطه روستایی برگزار می‌شود، افزود: این افراد در شهرها و روستاهای خرم‌آباد، بروجرد، الیگودرز، ازنا، دلفان، دوره چگنی، دورود، سلسله، کوهدشت و پلدختر برای کاندیداتوری در چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ثبت‌نام کردند.

رضوانی یادآور شد: بر اساس نقاط شهری و روستایی 4هزار و 980 نفر به عنوان منتخب مردم انتخاب می‎شوند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری لرستان با اشاره به اینکه این آمار هنوز قطعی نیست، گفت: در این دوره از انتخابات در شهرهای خرم‌آباد و بروجرد 13 نفر به عنوان عضو اصلی و شش نفر عضو علی البدل، در شهرهای کوهدشت، نورآباد، الیگودرز و دورود 9 نفر عضو اصلی و چهار نفر عضو علی البدل، شهرهای ازنا، پلدختر و الشتر هفت نفر عضو اصلی و سه نفر عضو علی البدل و شهرهای زیر 20 هزار نفر مانند چگنی پنج نفر عضو اصلی و دو نفر عضو علی البدل انتخاب می‌شوند.

انتهای پیام/2304/ح20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول