اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چابهار خبر داد

‫ثبت‌نام 1700 نفر در انتخابات شواهای شهر و روستای چابهار

فرماندار چابهار گفت: یک هزار و 700 نفر در حوزه شهری و روستایی چابهار وارد عرصه انتخابات شده که این حضور حماسی و سیاسی نشان از ولایت مداری مردم چابهار است.

‫ثبت‌نام 1700 نفر در انتخابات شواهای شهر و روستای چابهار

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، ایرج حیدری ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان چابهار در فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: حضور حماسی مردم چابهار در انتخابات غیر قابل تصور خواهد بود.

وی افزود: حضور حماسی و همراه با بصیرت مردم همیشه در صحنه شهرستان شهید پرور چابهار در انتخابات شوراهای شهر و روستا و ریاست جمهوری به‌گونه‌ایی همه جانبه خواهد بود که این حضور حماسی را می‌توان غیر قابل تصور عنوان کرد.

حیدری اضافه کرد: در سال‌جاری که از سوی مقام عظمای ولایت، سال حماسه سیاسی و اقتصادی نامگذاری شده باید مدیران و مسولان با نگاهی جدای از سال‌های گذشته در راستای انجام خدمتگزاری با شدت و توان حماسی‌وار در عرصه‌های سیاسی و اقتصادی مردم گام بردارند.

این مسئول تصریح کرد: باید در سال حماسه سیاسی و اقتصادی به‌گونه‌هایی در تلاش باشیم که یک ساعت فعالیت و خدمتگزاری برابر یک ماه فعالیت باشد، زیرا این تفکر می‌تواند بسیاری از فرصت‌های ساکن را به فرصت‌های طلایی در برای توسعه اقتصادی، فرهنگی و سیاسی سوق دهد.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شورای اسلامی شهر و روستای شهرستان چابهار گفت: ایجاد بستر حضور حماسی مردم در انتخابات شوراها و ریاست جمهوری به جای حضور حداکثری می‌تواند پشتوانه محکم مردمی برای رئیس جمهور منتخب در چانه‌زنی‌ها در ابعاد بین‌المللی، سیاسی و هدایت قاطعانه سکان هدایت ایران اسلامی را به همراه داشته باشد.

حیدری متذکر شد: روسای ادارات شهرستان با همکاری همه جانبه خود در راستای انجام هرچه بهتر و حماسی وار انتخابات شوراها و ریاست جمهوری توانسته‌اند بسیاری از امکانات لازم را برای حضوری حماسی در انتخابات به بهترین وجه مهیا کنند.

رئیس شورای تامین شهرستان چابهار با اشاره به حضور پرشور قشرهای مختلف در نام نویسی انتخابات شورای شهر و روستای شهرستان چابهار اذعان داشت: یک هزار و هفتصد نفر در حوزه شهری و روستایی چابهار وارد عرصه انتخابات شده که این حضور حماسی و سیاسی نشان از ولایت مداری مردم شهید پرور چابهار در ابعاد مختلف را برای همگان به نمایش گذاشته است.

انتهای پیام/75002/ن30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول