اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری یازدهم:

تشخیص دهم رأی نمی‌آورم کنار می‌کشم

محمدرضا باهنر گفت: اگر بنده تشخیص دهم امکان رأی آوری ندارم، قطعاً از ائتلاف کنار می‌کشم.

تشخیص دهم رأی نمی‌آورم کنار می‌کشم

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمدرضا باهنر عصر امروز در جمع دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی اظهار داشت: اصلاح‌طلبی یک جریان فکری پویا است که از نقاط مثبت و منفی برخوردار است در حالی که مواضع ما در قبال آنها به عنوان یک اصولگرای واقعی مشخص است و در حقیقت در این عرصه ما با آنها رقیب هستیم.

وی تصریح کرد: قرار نیست همه اصلاح‌طلبان و 13 میلیون رأی که در انتخابات 88 به صندوق‌ها ریخته شد، فتنه‌گر بنامیم هر چند که فتنه 88 به دست عده‌ای از اصلاح‌طلبان هزینه سنگینی را متوجه کشور کرد.

باهنر با معدود خواندن این افراد به عنوان طرفدار فتنه و ایجاد آشوب در کشور خاطر نشان کرد: روزی در مجلس یکی از نمایندگان اعلام کرد اگر این بساط با اعدام سه نفر برچیده می‌شود، ما آماده هستیم سه نفر از عوامل اصلی فتنه را اعدام کنیم اما مگر می‌توان با برخوردهای سلبی جلوی چنین اقداماتی را گرفت.

این مسئول اضافه کرد: قطعاً اصلاح‌طلبان با آرایش جدید در انتخابات شرکت می‌کنند و حضور آنها می‌تواند گرمی‌بخش فضای انتخاباتی باشد و رهبر معظم انقلاب نیز از همه جریانات سیاسی خواسته‌اند تا به صحنه بیایند تا فضای انتخابات گرم و پرشور و نشاط شود.

کاندیدای نهایی اصولگرایان قبل از ثبت‌نام معرفی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، دبیرکل جامعه مهندسان در مورد سازوکار ائتلاف اصولگرایان بیان کرد: بنده یقین دارم که اصولگرایان در یک ائتلاف بزرگ فرد نهایی را تا روز ثبت‌نام انتخاب می‌کنند.

وی در ادامه یادآور شد:‌ در بسیاری از کشورها رقابت در درون احزاب است و بعد از مراحل مختلف گزینش و ریزش نیروها به مانند فوتبال افراد نهایی انتخاب شده و به عنوان کاندیدای آن حزب و گروه برگزیده می‌شوند.

باهنر گفت: این وضعیت در کشور ما برای انتخاب فرد اصلح به آزمون و کنکوری می‌ماند که در یک رقابت تنگاتنگ و براساس نظرسنجی‌ها مقبولیت افراد سنجیده شده و سپس فرد مورد نظر انتخاب می‌شود.

وی افزود: شورای نگهبان صلاحیت‌ها را تأیید می‌کند و ملاک انتخاب فرد اصلح نیز رأی آوری او می‌باشد که قطعاً در نظام دموکراتیک این بهترین گزینه در انتخاب شایسته‌ترین افراد است.

باهنر تصریح کرد: ما نظر نهایی برگرفته از نظرسنجی‌ها را قبول داریم و این نظرسنجی‌ها امروز از طرق مختلف و از طریق صدا و سیما، بسیج، جهاد دانشگاهی و نهادهای دیگر انجام می‌شود که به واقعیت نزدیک‌تر است که اگر بنده تشخیص دهم امکان رأی آوری ندارم، قطعاً از ائتلاف کنار می‌کشم.

انتهای پیام/62003/ط40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول