اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رفسنجان خبر داد

استقرار 258 شعبه أخذ رأی ‌در ‌رفسنجان ‌

فرماندار رفسنجان گفت: 258 شعبه أخذ رأی انتخابات شوراهای اسلامی در کل بخش‌ها و روستاهای شهرستان رفسنجان دایر می‌شود.

استقرار 258 شعبه أخذ رأی ‌در ‌رفسنجان ‌

علی‌اکبر پورمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رفسنجان با یادآوری شعار انتخاباتی‌ «امانتداری‌، عدالت‌محوری و اجرای دقیق قانون» اظهار داشت: وزارت کشور این سه اصل مهم را به عنوان شعار انتخابات یازدهمین دوره ‌ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی برگزیده است.  

وی افزود‌: اعضای هیئت‌های اجرایی باید با رعایت این سه اصل‌، زمینه‌ساز ‌انتخاباتی سالم و با‌شکوه در 24 خرداد‌ماه شوند.

فرماندار رفسنجان، برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری رفسنجان را در قالب 9 کمیته تدارکات و پشتیبانی‌، اطلاع‌رسانی‌، امنیتی و انتظامی‌، استعلامات و حفاظت فیزیکی‌، فناوری اطلاعات‌، آموزش‌، کارشناس‌ مسئول انتخابات‌، حقوقی‌ و حمل و نقل عنوان کرد.

وی ادامه داد: چهار هزار نفر عوامل اجرایی انتخابات در پنج شهر‌ رفسنجان‌، کشکوئیه‌، سرچشمه‌، صفائیه و بهرمان‌ و چهار بخش مرکزی، کشکوئیه‌، نوق و فردوس‌‌ فعالیت دارند.

‌رئیس ستاد انتخابات شهرستان رفسنجان با اشاره به وجود بیش از 200 روستا در شهرستان رفسنجان گفت‌: 144 روستا در این شهرستان نیاز به انتخاب اعضای شورا دارند و در بقیه روستاها به دلیل جمعیت زیر 100 نفر انتخابات صورت نمی‌گیرد.

پورمحمدی از‌ 258 شعبه أخذ رأی در کل بخش‌ها و روستاهای شهرستان رفسنجان خبر داد و اظهار داشت: کار ثبت‌نام از داوطلبان عضویت در شورای اسلامی شهر و روستاها از 26 فروردین‌ماه جاری به مدت هفت ‌روز آغاز شده است.

وی خاطر نشان کرد: تا‌کنون 93 ‌نفر ثبت‌نام کرده‌اند که اخبار و اطلاعات در مورد انتخابات به طور روزانه در سایت فرمانداری رفسنجان ‌آورده می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به این سایت از روند ثبت‌نام‌ و دیگر موضوعات انتخابات آگاهی کسب کنند.

‌پورمحمدی افزود‌: در بخش مرکزی رفسنجان، 11 عضو شورا و در روستاهای تا سقف یک‌هزار و 500 نفر جمعیت به سه نفر و در روستاهای بالاتر از این تعداد به پنج عضو نیاز است.

انتهای پیام/80016/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول