اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمان عنوان کرد

تدارک بیش از 3 هزار شعبه اخذ رأی شوراهای اسلامی در کرمان‌

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت: 3 هزار و 220 شعبه اخذ رأی شهری و روستایی برای انتخابات شوراهای اسلامی در استان کرمان دایر می‌شود.

تدارک بیش از 3 هزار شعبه اخذ رأی شوراهای اسلامی در کرمان‌

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، جواد کمالی عصر امروز در جلسه شورای اداری استان کرمان اظهار داشت: دو انتخابات سنگین و پیچیده را پیش‌رو داریم که همزمانی آنها با یکدیگر نیازمند همکاری مضاعف مدیران دستگاه‌های اجرایی است.

وی بیان داشت: کمیته تدارکات و پشتیبانی‌، اطلاع‌رسانی‌، امنیتی و انتظامی‌، استعلامات و حفاظت فیزیکی‌، فناوری اطلاعات‌، آموزش‌، کارشناس‌ مسئول انتخابات‌، حقوقی‌ و حمل و نقل برای اجرای انتخابات آماده شده‌اند.

کمالی با اشاره به اینکه 30 هزار نفر در استان کرمان برای اجرای انتخابات آماده شده‌اند، افزود: اما با توجه به حجم بالای کار به 40 هزار نفر نیرو نیاز است.

وی تصریح کرد: در استان کرمان 2 هزار و 223 شورا با 7 هزار و 123 عضو اصلی و 4 هزار و 604 عضو علی‌البدل وجود دارد.

کمالی عنوان کرد: 875 شعبه اخذ رأی شهری و 2 هزار و 345 شعبه اخذ رای روستایی در استان کرمان برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا دایر می‌شود.

وی ابراز داشت: استان کرمان طی 10 دوره انتخابات ریاست جمهوری حضوری بالاتر از میانگین کشوری داشته است و این امر نشان از شور و شعور سیاسی است.

کمالی گفت: با توجه به حجم بالای کار در انتخابات شوراهای اسلامی نیازمند همکاری مجدانه ادارات در ارائه امکانات اعم از خودرو، نیرو و پشتیبانی هستیم.

انتهای پیام/80017/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول