اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهبنان:

122 نفر داوطلب‌ شوراهای ‌کوهبنان هستند

فرماندار کوهبنان گفت: 122 داوطلب برای شوراهای شهر و روستا ‌در شهرستان کوهبنان ثبت‌نام کرده‌اند.

122 نفر داوطلب‌ شوراهای ‌کوهبنان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، منصور متقی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان با ارائه گزارشی از عملکرد دولت در سال گذشته اظهار داشت: در سایه وحدت و همدلی و تلاش بی‌وقفه و شبانه‌روزی اعضای شورای اداری کارهای خوبی انجام شده است‌.

وی ادامه داد: با توجه به سفر قریب‌الوقوع رئیس جمهور به استان کرمان باید برای به تصویب رسیدن‌ منطقه‌ گردشگری‌، کلنگ‌زنی جاده کوهبنان به زرند ‌و احداث راه‌آهن کوهبنان به زرند که 48 کیلومتر زیر‌سازی آن انجام شده است از هیئت دولت درخواست کرد.

فرماندار کوهبنان عنوان کرد: با توجه به انجام چند‌ برنامه فرهنگی و ورزشی در روز‌های پایانی سال گذشته و ایام عید نوروز‌ تعداد مسافران نوروزی رشد چشمگیری داشت و این امر موجب شده که اقتصاد شهرستان متحول شود.

وی بیان داشت: اجرای طرح هادی در بیش از هشت روستا‌، برق‌رسانی به شهرک‌ها و روستا‌ها‌، جمع‌آوری تیر برق‌های مزاحم، نصب دستک برق در معابر، انتقال آب به دهستان ده‌علی‌، خانمکان و کیانشهر، ساخت استخر و جوی‌های سیمانی‌، ‌انتقال آب به شهرک گلخانه‌ای‌، پرداخت وام‌های زود‌بازده تعدادی از اداره‌ها‌، أخذ مجوز برای حفر چند حلقه‌ چاه کشاورزی‌، دعوت از سرمایه‌گذاران‌، احیای پارک‌ها و ...‌ از جمله اقدامات دولت در سال 91 بوده است.

فرماندار کوهبنان گفت‌: 122 داوطلب برای شوراهای شهر و روستا ‌در کوهبنان ثبت‌نام کرده‌اند که در‌ 24 خردادماه سال‌جاری 28 صندوق در نقاط مختلف شهر با حضور نیروهای بازرسی‌، نظارت و اجرایی انتخابات ‌را برگزار می‌کنند.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین تکلیف ما تلاش برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی و برگزاری انتخابات سالم است که‌ این مهم طی دوران شکوهمند انقلاب اسلامی به خوبی انجام شده است‌.

گفتنی است،‌ در این جلسه از زحمات سه ساله محمد‌رضا بهره‌مند رئیس بهزیستی شهرستان کوهبنان تجلیل و فرج کریم‌پور به عنوان سرپرست بهزیستی شهرستان کوهبنان منصوب شد‌.

انتهای پیام/80012/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول