اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سنندج خبر داد

ثبت‌نام 1140 نامزد برای شوراهای اسلامی در سنندج

فرماندار سنندج از ثبت‌نام ‌هزار و 140 نفر برای حضور در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاهای این شهرستان خبر داد.

ثبت‌نام 1140 نامزد برای شوراهای اسلامی در سنندج

ولی‌الله میرزائی‌اصل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: هزار و 140 نفر برای حضور در انتخابات شورای اسلامی ثبت‌نام کردند که 32 نفر آنها خانم هستند.

وی با اشاره به استقبال خوب کاندیداها در این دوره نسبت به دوره گذشته در سطح شهرها و روستاهای استان اظهار کرد: 169 روستای شهرستان سنندج واجد شرایط برگزاری انتخابات هستند.

فرماندار سنندج خاطرنشان کرد: تعداد شعبات اخذ رأی نیز تاکنون قطعی نشده است ولی براساس پیش‌بینی‌ها 315 شعبه اخذ رأی ثابت و سیار در این شهرستان به منظور جمع‌آوری آرای مردم فعال خواهند شد.

وی در زمینه میزان استقبال داوطلبان برای شرکت در انتخابات‌های پیش‌رو اظهار کرد: با توجه به تنوع کاندیداها و همچنین حضور همیشه در عرصه مردم شهرستان در صحنه‌های حساس قطعاً شاهد برگزاری انتخاباتی چشمگیر خواهیم بود.

میرزایی‌اصل حضور مردم در انتخابات را جواب دندان‌شکن ملت ایران به تهدیدات و تحریم‌های دشمنان دانست و گفت: انتخابات یکی از عرصه‌هایی است که مردم می‌توانند با حضور پرشور در آن از نظام جمهوری اسلامی به عنوان یک نظام سیاسی مستقل و پویا در عرصه جهانی حمایت کنند.

به گفته وی، شرکت در انتخابات در حقیقت تکلیف شرعی و قانونی است که در کنار خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان میزان مقبولیت نظام را به تصویر می‌کشد.

فرماندار سنندج در پایان درباره میزان آمادگی این شهرستان برای برگزاری انتخابات گفت: در سنندج هیچ‌گونه مشکلی وجود ندارد و حتی در دور‌ترین روستا‌ها نیز امکان اخذ رأی از تمامی واجدان شرایط شرکت در انتخابات فراهم است.

انتهای پیام/79002/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول