اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در حوزه شهری و روستایی صورت گرفت

ثبت‌نام 68 کاندیدا برای انتخابات شوراهای اسلامی سوق

رئیس شورای اداری سوق از ثبت‌نام 68 نفر برای شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر روستا در این منطقه خبر داد.

ثبت‌نام 68 کاندیدا برای انتخابات شوراهای اسلامی سوق

بهمن محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سوق، خواستار مراجعه سریع‌تر داوطلبان شوراهای شهر و روستا به بخشداری‌ و فرمانداری برای نام‌نویسی شد و اظهار کرد: امسال حماسه سیاسی به بهترین نحو توسط مردم ولایت‌مدار سوق انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در سوق27 شعبه انتخاباتی داریم که 6 شعبه مختص حوزه شهری و 21 شعبه مختص به حوزه روستایی است، ادامه داد: تاکنون بیش از 60 نفر کاندیدای شورای اسلامی روستایی ثبت‌نام کرده‌اند.

محمدی با اشاره به اینکه از همه روستاهایی که شرایط برگزاری انتخابات شورا را داشته باشند، یقیناً انتخابات شوراها در آنجا برگزار خواهد شد، بیان داشت: بخشداری سوق از همه متقاضیان کاندیداهای روستایی ثبت‌نام به عمل آورده و در صورت مراجعه تا پایان وقت قانونی این بخشداری آمادگی ثبت‌نام از متقاضیان را دارد.

این مسئول اجرایی در سوق تصریح کرد: در شهر سوق تاکنون در دفتر پیشخوان دولت 8 نفر ثبت‌نام کرده‌اند که کد رهگیری آنان به فرمانداری ارسال شد.

محمدی با بیان این‌که سوق برای برگزاری انتخابات پرشور و خلق حماسه سیاسی آمادگی کامل دارد، عنوان کرد: تمهیدات لازم برای حضور پر شور و حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در این منطقه درنظر گرفته شده است.

وی، نقش رسانه‌ها در برگزاری پرشکوه انتخابات را اثرگذار خواند و تصریح کرد: تبیین، تشویق و هدایت مردم به منظور خلق حماسه بزرگ از مهم‌ترین رسالت اصحاب رسانه در انتخابات است.

محمدی در پایان یادآور شد: ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا تا پایان روز یکشنبه اول اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/2571/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول