اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خوی خبر داد

اجرای طرح راهداری پویا در جاده‌های خوی

فرماندار خوی گفت: طرح راهداری پویا که از سوی فرمانداری شهرستان خوی به شورای ترافیک ارائه شده است، جاده‌های این شهرستان را ساماندهی می‌کند.

اجرای طرح راهداری پویا در جاده‌های خوی

به گزارش خبرگزاری فارس از خوی غلامحسین عماری صبح امروز در جلسه شورای ترافیک خوی که با حضور معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار خوی و بخشداران این شهرستان در سالن جلسات فرمانداری خوی برگزار شد، اظهار داشت: توجه به معضل ترافیک یکی از موضوعاتی است که در سال جاری بیش‌تر مورد توجه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در این زمینه تلاش می‌شود از ترافیک شهرستان خوی که روز به روز در بافت مرکزی این شهر رو به افزایش است کاسته شود، تصریح کرد: در حال حاضر با رشد بی‌رویه تعداد خودرو در این شهرستان شاهد ایجاد ترافیک به ویژه در ساعات خاصی از روز هستیم.

عماری با تاکید بر چاره‌اندیشی در این زمینه، افزود: میدان اصلی این شهر به دلیل اینکه بافت قدیمی خود را حفظ کرده است در ساعات پیک ترافیک شاهد ترافیک سنگینی است.

وی از ارائه طرحی که توسط فرمانداری خوی به شورای ترافیک این شهر ارائه شده است خبر داد و گفت: این طرح در راستای پیاده سازی طرح‌های نوین ارائه شده است.

فرماندار خوی در ادامه با اشاره به وضعیت جاده‌های این شهرستان، اعلام کرد: این طرح‌های نوین شامل جاده‌های شهرستان خوی نیز می‌شود، به طوری که در قالب این طرح راهداری پویا نیز اجرایی می‌شود.

عماری اضافه کرد: در قالب راهداری پویا جاده خوی تا سه راهی ایواغلی به طول سه کیلومتر ایمن سازی می‌شود.

وی با تاکید بر کاهش تلفات جاده‌ای، گفت: کاهش میزان تصادفات و تلفات جاده‌ای از جمله مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح است که امید می‌رود با تصویب و اجرایی شدن این طرح شاهد کاهش تلفات جاده‌ای در این شهرستان  باشیم.

انتهای پیام/61001/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول