اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه سفر هیئت دولت

محدودیت‏های ترافیکی در شاهرود آغاز شد

محدودیت‏های ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی استان سمنان در آستانه سفر هیئت دولت به شاهرود، در این شهر آغاز شد.

محدودیت‏های ترافیکی در شاهرود آغاز شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سمنان دقایقی پیش در این‏باره در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان اظهار داشت: با توجه به حضور رئیس‏جمهور و هیئت دولت در استان سمنان و برگزاری مراسم استقبال در شهرهای سمنان و شاهرود، محدودیت‏های ترافیکی در این شهرها به مرحله اجرا گذاشته شده است.

حمید معین‏زاده افزود: بدین ترتیب، از مردم این دو شهر خواسته شده است تا از پارک خودروهای خود در مسیرهای استقبال خودداری کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سمنان اضافه کرد: مردم شاهرود در عصر روز پنج‏شنبه باید از توقف و پارک خودرو در مسیرهای استقبال از رئیس‏جمهوری خودداری کنند.

وی تصریح کرد: پارک خودرو در شاهرود از میدان امام خمینی (ره) از ابتدای 17 شهریور تا تقاطع مدرسه قلعه شاهرود و همچنین خیابان شهید صدوقی از تقاطع مدرسه قلعه تا جلوی استادیوم تختی در عصر روز پنج‏شنبه ممنوع شده است.

سخنرانی در جمع مردم سمنان و شاهرود، تشکیل کارگروه‏های تخصصی، نشست پایانی هیئت دولت و تشریح مصوبات و دستاوردهای سفر از مهم‏ترین برنامه‏های کاری رئیس جمهور در استان سمنان است.

سفرهای استانی رئیس جمهور و هیئت دولت پس از وقفه‌ای یک ساله، بار دیگر با سفر محمود احمدی‌نژاد، رئیس ‌جمهوری اسلامی ایران به استان سمنان آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، آخرین سفر استانی رئیس ‌جمهور در خردادماه سال گذشته و به استان خراسان رضوی انجام شد که طولانی‌ترین سفر استانی احمدی‌نژاد محسوب می‏شود.

رئیس‌جمهور در این سفر در بیش از 45 شهر استان خراسان رضوی سخنرانی کرد.

انتهای پیام/2249/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول