اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت تاکستان خبر داد

تجهیز واحد‌های صنفی تاکستان به صندوق مکانیزه فروش

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان تاکستان از تجهیز صنوف تاکستان به صندوق‌های مکانیزه فروش خبر داد.

تجهیز واحد‌های صنفی تاکستان به صندوق مکانیزه فروش

یاسر رحمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان اظهار داشت: کارگروه ویژه تجهیز واحد‌های صنفی شهرستان تاکستان به صندوق مکانیزه فروش به زودی در شهرستان تاکستان تشکیل می‌شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان تاکستان افزود: با توجه به ضرورت و اهمیت مقوله مالیات که در سال‌های اخیر مورد تأکید دولت و مجلس قرار گرفته، تحقق این مهم بسیار ویژه و حیاتی است.

وی تصریح کرد: بنا بر قانون نظام صنفی، تمام واحد‌های صنفی ملزم به نصب دستگاه‌های مکانیزه فروش بوده و باید در این راستا اقدام کنند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان تاکستان افزود: این طرح با مشارکت و همکاری بازرسان، اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان تاکستان همراه با اداره امور مالیاتی، مجمع امور صنفی، و اتحادیه‌های صنفی به مرحله اجرا در خواهد آمد.

رحمانی ابراز داشت: بدیهی است که در طرح مذکور با واحد‌های صنفی که نسبت به قانون تمکین نکنند، برابر مقررات برخورد صورت گرفته و متخلفان به اداره تعزیرات معرفی می‌شوند.

رحمانی اتحادیه‌های طلافروشی، تعمیرکاران، لوازم یدک فروشان، اغذیه‌فروشان، خواروبار‌فروشان، عکاسان و مصالح‌فروشان را جزو اتحادیه‌های اولویت‌دار برای اجرای طرح تجهیز صندوق‌های مکانیزه شهرستان تاکستان اعلام کرد.

انتهای پیام/77005/ب20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول