اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی

3 واحد صنفی قلیان‌‌‌سرا در یاسوج پلمب شد

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد گفت: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی 3 واحد صنفی قلیان‌ سرا و کافه سنتی در یاسوج پلمب شد.

3 واحد صنفی قلیان‌‌‌سرا در یاسوج پلمب شد

سرهنگ علی کاشانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج به اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهرستان بویراحمد اشاره کرد و گفت: به منظور رسیدگی و ارتقاء امنیت اجتماعی سه واحد صنفی قلیان‌سرا در مرکز کهگیلویه و بویراحمد پلمب شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد در تشریح این خبر اذعان کرد: در هفته گذشته ماموران پلیس این شهرستان در اجرای ارتقاء امنیت اجتماعی با همکاری مسئولان اتحادیه‌های صنفی از تعداد واحدهای صنفی در سطح شهر یاسوج بازدید کردند.

این مسئول افزود: در اجرای این طرح از 15 واحد صنفی در رسته‌های مختلف به صورت محسوس و نامحسوس بازدید صورت گرفت؛ که در این راستا سه واحد صنفی قلیان‌سرا و کافه سنتی به دلیل عدم رعایت مقررات انتظامی و صنفی پلمب؛ و به چند واحد دیگر اخطار داده شد.

کاشانی در تاکید به واحدهای متخلف اذعان کرد: واحدهایی که در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی از سوی واحدهای صنفی و نیروی انتظامی اخطار داده شدند؛ در صورت گزارش مبنی بر تخلف از ادامه فعالیت آنها جلوگیری خواهد شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بویراحمد به واحدهای صنفی در خصوص رعایت شئونات اسلامی و آئین‌نامه ابلاغی اداره اماکن هشدار داد و گفت: شهروندان در صورت مواجهه با هرگونه تخلفات صنفی موارد را در کمترین زمان ممکن به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش تا اقدامات لازم در این خصوص لحاظ و پیگیری شود.

انتهای پیام/82011/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول