اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم ملی کبدی بانوان:

بانوان ایرانی در مسابقات آسیایی کبدی قطعا روی سکو می‌روند

مربی تیم ملی کبدی بانوان کشورمان گفت: بانوان ایرانی با انگیزه و آماده هستند و قطعا با توانایی‌ها بسیار بالایی که دارند در مسابقات آسیایی روی سکو می‌روند.

بانوان ایرانی در مسابقات آسیایی کبدی قطعا روی سکو می‌روند

سعیده سادات خلیلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: بعد از دعوت برترین‌ها و چهره‌های شاخص کبدی بانوان از استان‌های مختلف کشور به تیم ملی، مرحله سوم اردوی آماده سازی را به خوبی پشت سر گذاشتیم و بعد از تعطیلات نوروز وارد مرحله جدیدی از آماده سازی تیم ملی خواهیم شد.

وی ادامه داد: کبدی کاران دعوت شده به اردوی سوم از روحیه و انگیزه بسیار بالایی برخوردار بودند و به نظر می‌رسد با حفظ این روحیه و انگیزه همراه با تمرینات بسیار خوبی که برای افزایش میزان آمادگی تیم پشت سر می‌گذاریم، یک تیم قوی و مطمئن در مسابقات آسیایی داشته باشیم.

نایب رئیس هیئت کبدی استان قم اضافه کرد: به منظور حضور در مسابقات کبدی بانوان قهرمانی داخل سالن آسیا در شهر اینچ‌ئون کره جنوبی، بانوان کبدی کار ایران تست آمادگی جسمانی دادند.

وی یادآور شد: تیم ملی کبدی سالنی بانوان کشورمان سومین اردوی آماده سازی خود را در دهه پایانی اسفند ماه در مجموعه ورزشی بعثت تهران به مدت یک هفته برپا کرد و به زودی مرحله جدید برنامه‌های آماده سازی این تیم آغاز می‌شود.

خلیلی ابراز کرد: تیم ملی کبدی سالنی بانوان کشورمان با برنامه ریزی انجام شده از سوی کادر فنی در آکادمی ملی المپیک حضور یافته و در حضور کارشناسان مرکز سنجش آکادمی ملی المپیک تست‌های لازم را به منظور تعیین میزان آمادگی انجام دادند.

وی خاطرنشان کرد: این در حالی است که بانوان کبدی کار کشورمان پس از اتمام تست‌های خود، سومین اردوی آماده سازی خود را تا بیست و ششم اسفند ماه در مجموعه ورزشی بعثت تهران دنبال کردند و هم اکنون تیم ملی در استراحت به سر می‌برد.

مربی تیم ملی کبدی بانوان کشورمان افزود: وحدت و همدلی بسیار خوب و مثال‌زدنی در بین اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم وجود دارد و انشاءالله تمرینات تیم ملی تا کمتر از چهار ماه دیگر که قرار است در پیکارهای آسیایی شرکت کنیم به همین منوال ادامه خواهد داشت.

وی در پایان به زمان و مکان برگزاری پیکارهای کبدی داخل سالن قهرمانی آسیا در سال 2013 اشاره کرد و افزود: تیم ملی کبدی داخل سالن بانوان کشورمان خود را برای حضوری قدرتمند در چهارمین دوره بازی‌های داخل سالن آسیا که تیرماه 92 در اینچ‌ئون کره جنوبی برگزار می‌شود آماده می‌کند.

انتهای پیام/78002/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول