اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان خبر داد

دستگیری سارق حرفه‌ای داخل خودرو در زنجان

جانشین فرمانده انتظامی زنجان از دستگیری سارق حرفه‌ای داخل خودرو در استان خبر داد.

دستگیری سارق حرفه‌ای داخل خودرو در زنجان

مراد جعفری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به پیگیری پرونده‌ سرقت‌های زنجیره‌ای داخل خودرو در استان اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت زنجیره‌ای داخل خودرو در شهرستان زنجان موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی استان با بررسی شگرد به کار رفته در این سرقت‌ها متوجه شدند که این اقدام توسط سارق یا سارقان حرفه‌ای و با برنامه‌ریزی صورت گرفته است.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان ادامه داد: کارآگاهان با بررسی سرنخ‌های به دست آمده به فردی سابقه‌دار به نام «ش - ب» مشکوک شدند.

وی خاطرنشان کرد: از آنجا که با دستگیری این متهم سرقت‌های زنجیره‌ای داخل خودرو نیز متوقف شد؛ ماموران یقین کردند که تمامی سرقت‌ها توسط این مجرم صورت گرفته است.

جعفری افزود: برای تکمیل پرونده این سرقت و مختومه شدن آن متهم از زندان به پلیس آگاهی منتقل شد که در بازجویی‌های صورت گرفته به 11 فقره سرقت داخل خودرو در سطح شهرستان زنجان اعتراف کرد.

وی با تاکید بر رعایت هشدارهای لازم برای پیشگیری از سرقت داخل خودرو گفت: در روز گذشته همچنین با تلاش ماموران آگاهی زنجان چهار سارق دیگر دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/2308/ز30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول