اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کلانتری 173 امین‌آباد خبر داد

بازداشت سارقان هنگام اوراق کردن مینی‌بوس سرقتی

رئیس کلانتری 173 امین‌آباد از دستگیری دو زورگیر سابقه‌دار که در حال اوراق کردن مینی‌بوس سرقتی بودند، خبر داد.

بازداشت سارقان هنگام اوراق کردن مینی‌بوس سرقتی

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به ‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین امیری از دستگیری دو زورگیر سابقه‌دار که در حال اوراق کردن مینی‌بوس سرقتی در روستای «ده خیر» محله امین‌آباد بودند، خبر داد.

رئیس کلانتری 173 امین‌آباد به تشریح جزییات این خبر پرداخت و گفت: در راستای اجرای طرح امنیت محله محور و مطالبات شهروندان در خصوص  برخورد با سارقان خودرو و لوازم خودرو، ماموران دایره تحقیق کلانتری اقدام به شناسایی مناطق جرم‌خیز کردند.

وی در ادامه افزود: ماموران گشت انتظامی این یگان هنگام گشت‌زنی در روستای «ده خیر» محله امین‌آباد بودند که مشاهده کردند در یکی از زمین‌های کشاورزی دو نفر در حال تخریب یک دستگاه مینی‌بوس می‌باشند.

این مقام مسئول در ادامه اظهار داشت: ماموران بلافاصله برای بررسی موضوع وارد عمل شده و به آنها نزدیک شدند اما متهمان به محض مشاهده واحد گشت فرار را بر قرار ترجیح داده و متواری شدند، ماموران بعد از استعلام از مرکز پیام متوجه شدند مینی‌بوس ساعاتی پیش به سرقت رفته است.

کلانتر 173 امین‌آباد ادامه داد: با فرار متهمان عملیات تعقیب و گریز پلیسی آغاز شد که طی مسیر کوتاهی ماموران موفق شدند آنها را دستگیر کنند که در بازرسی از متهمان یک قبضه چاقو، مقادیر قابل توجهی مخدرشیشه و دو دستگاه تلفن همراه کشف شد.

این مقام انتظامی در پایان تصریح کرد: در بازجویی‌های اولیه از متهمان مشخص شد متهمان سابقه‌دار هستند و چندین مرتبه به اتهام سرقت خودرو و توزیع موادمخدر بازداشت شده‌اند که ماموران متهمان را به همراه اموال مسروقه برای تکمیل پرونده و تحقیقات بیشتر در ارتباط با جرایم احتمالی دیگر به کلانتری انتقال دادند. 

انتهای پیام/2462/ط/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول