اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی قزوین خبر داد

کشف 80 فقره سرقت با دستگیری 18 سارق در قزوین

فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری 18 سارق و کشف 80 فقره سرقت در روز گذشته در این استان خبر داد.

کشف 80 فقره سرقت با دستگیری 18 سارق در قزوین

سردار مسعود جعفری‌نسب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه‌کاره در شهر قزوین، مأموران پلیس آگاهی استان قزوین موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: این مأموران با انجام تحقیقات فنی موفق شدند پنج سارق سابقه‌دار را شناسایی و دستگیر کرده که متهمان در بازجویی پلیس به ارتکاب 31 مورد سرقت از ساختمان‌های در حال ساخت در قزوین معترف شدند.

فرمانده انتظامی استان قزوین همچنین دستگیری یک سارق و کشف پنج مورد سرقت از اماکن خصوصی را از دیگر اقدامات مأموران پلیس آگاهی در روز گذشته نام برد.

جعفری‌نسب اضافه کرد: در شهرستان البرز نیز مأموران پلیس با دستگیری سه سارق موفق شدند 13 فقره سرقت منزل را در این شهرستان کشف کنند.

وی افزود: همچنین این مأموران، روز گذشته با دستگیری یک سارق سیم برق سه مورد از این نوع سرقت را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین بیان کرد: مأموران انتظامی شهرستان تاکستان نیز روز گذشته با دستگیری سه سارق سیم برق 9 مورد از این نوع سرقت را در این شهرستان کشف کردند.

جعفری‌نسب ابراز داشت: با تلاش مأموران انتظامی شهرستان بویین زهرا نیز دو سارق سیم برق دستگیر و 10 مورد سرقت سیم و کابل در این شهرستان کشف شد.

این مسئول همچنین از دستگیری یک سارق کیف‌قاپ توسط مأموران پلیس شهرستان آبیک خبر داد و گفت: سارق دستگیر شده تاکنون به دو مورد کیف‌قاپی در این شهرستان معترف شده است.

فرمانده انتظامی استان قزوین خاطرنشان کرد: در شهرستان قزوین نیز مأموران کلانتری 12 این شهرستان موفق شدند با دستگیری دو سارق سابقه‌دار چهار مورد سرقت داخل خودرو و سه فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه‌کاره را کشف کنند.

انتهای پیام/2667/ع20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول