اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی:

غفلت تعمیرکار خودرو با سرقت میلیونی همراه شد

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: فردی که با غفلت صاحب یک مغازه مکانیکی، اقدام به برداشت 37 میلیون ریال از حساب وی کرده بود، توسط کارآگاهان پلیس در اراک دستگیر شد.

غفلت تعمیرکار خودرو با سرقت میلیونی همراه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، رضا احمدی اظهار داشت: هفته گذشته طی ارجاع یک فقره پرونده از کلانتری 11 آزادی شهر اراک به پلیس آگاهی استان اکیپی از کارآگاهان مرکز عملیات ویژه، تحقیقات خود را برای بررسی موضوع آغاز کردند.

وی تصریح کرد: در بررسی‌های اولیه شاکی پرونده در اظهارات خود عنوان داشت سه فقره چک بدون اطلاع وی از بانک وصول شده است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: در روند تحقیقات، کارآگاهان دریافتند که متهم با شگردی خاص و استفاده از افرادی ناشناس اقدام به وصول چک‌های خود از بانک و در شهرهای مختلف کرده است.

وی افزود: با تلاش کارآگاهان پلیس و بهره‌گیری از روش‌ها و تکنیک‌های نوین پلیسی متهم شناسایی و در عملیاتی دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال داده شد.

احمدی ادامه داد: متهم دستگیر شده در اعترافاتش گفته بود، مدتی قبل برای تعمیر ماشین خود به مغازه مکانیکی شاکی پرونده مراجعه کرده بودم و در فرصتی مناسب تعداد 3 فقره چک از لابه‌لای دسته چک وی جدا و با توجه به اینکه یکی از چک‌ها امضا شده بود با جعل امضای شاکی و با استفاده از افرادی ناشناس اقدام به برداشت 36 میلیون و 500 هزار ریال از حساب وی کردم.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی به شهروندان توصیه کرد: سعی کنید چک قبل از صدور، مهر و امضا نشود و از صدور چک سفید امضا خودداری کنید.

انتهای پیام/87001/ع/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول