اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی ملایر خبر داد

کاهش 13 درصدی انواع سرقت در ملایر

فرمانده انتظامی ملایر از کاهش 13 درصدی انواع سرقت در ایام نوروز در ملایر خبر داد.

کاهش 13 درصدی انواع سرقت در ملایر

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، ابراهیم سعیدی در جمع خبرنگاران در ملایر رویکرد ناجا را جامعه‌محوری و امنیت مردم عنوان کرد و اظهار داشت: ارتباط مردم با پلیس در کشور باعث بالا رفتن اعتماد مردم و مشارکت در برنامه‌های اجتماعی ناجا می‌شود و زمانی که اعتماد مردم بالا برود سرمایه اجتماعی رشد یافته و این امر باعث افزایش همبستگی ملی خواهد شد.

وی مشارکت مردم در همکاری با پلیس را باعث احترام به قوانین و رعایت قانونگرایی در کشور برشمرد.

فرمانده انتظامی ملایر با بیان اینکه نیروی انتظامی شهرستان در ایام نوروز تدابیر و برنامه‌های امنیتی را در راستای آرامش مردم داشته است از استقرار شش ایستگاه نوروزی پلیس در سه ورودی شهر ملایر شامل پارک کوثر، میدان استقلال و وردی ملایر از سمت حرم آباد خبر داد و گفت: سه ایستگاه نوروزی پلیس نیز در شهرهای سامن، جوکار و بخش زند برقرار شد.

وی ادامه داد: در این ایستگاه‌ها با همکاری سایر نهادها، بسته‌های آموزشی و بروشورهای راهنمایی پلیس در سفر به مسافران و مردم ارائه شد.

سعیدی افزایش گشت‌های پلیسی در طول شبانه‌روز در سطح شهر و استفاده از پلیس تخصصی به منظور آسایش و امنیت بیشتر مردم، اجرای محدودیت‌های ترافیکی در چهارشنبه و پنج‌شنبه آخر سال و 13 فروردین، اطلاع‌رسانی به مردم در خصوص مسائل امنیتی، استفاده از گشت‌های نامحسوس و ... را از دیگر اقدامات نیروی انتظامی ملایر در ایام نوروز برشمرد.

وی از کاهش 13 درصدی انواع سرقت در ملایر نسبت به نوروز سال گذشته خبر داد و افزود: در کشفیات سرقت‌ها نیز 27 درصد افزایش نسبت به نوروز سال گذشته در ملایر داشته‌ایم.

فرمانده انتظامی ملایر از افزایش 98 درصدی برخورد با موتورسواران مزاحم در ایام نوروز خبر داد و گفت: در برخورد با خودروهای متخلف نیز سه درصد افزایش داشته‌ایم.

وی به کشفیات انواع مواد مخدر در نوروز امسال در شهرستان ملایر اشاره کرد و گفت: با تلاش پلیس و همکاری خوب مردم در این زمینه نیز کشفیات انواع مواد مخدر پنج برابر نسبت به نوروز سال گذشته رشد داشته است.

انتهای پیام/89013/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول