اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون بودجه:

حماسه اقتصادی با حرکت روزمره تحقق نمی‌یابد

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: حماسه اقتصادی با حرکت روزمره و سست محقق نشده و باید با کار و تلاش پیچ تحریم‌ها را پشت سر گذاشت.

حماسه اقتصادی با حرکت روزمره تحقق نمی‌یابد

رجب رحمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان اظهار داشت: مقام معظم رهبری با توجه به شرایط و مسائل بین‌المللی امسال را به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نام‌گذاری فرمودند و باید مسئولان به این مسئله بیش از پیش توجه کنند.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حماسه معانی زیادی را داشته و ریشه در فرهنگ دینی و اجتماعی یک ملت دارد، افزود: با حماسه است که ناسازگاری‌ها تبدیل به سازگاری شده و حماسه نمادی از اسطوره‌های یک ملت بوده و در سخت‌ترین شرایط راه و روش پیشرفت را زنده می‌کند.

وی واژه «حماسه» را مربوط به کشور‌های دارای تاریخ کهن دانست و تصریح کرد: در حرکت‌های حماسی و انقلابی همواره رشد، دلاوری و ایستادگی وجود داشته و یک کشور حماسی به شکست فکر نکرده و با جان و دل و با قدرت تمام مسائل و مشکلات را اداره و مدیریت می‌کند.

نماینده مردم شهرستان تاکستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در عرصه حماسه‌سازی مسئولان و قوای سه‌گانه خود از سویی و از سویی دیگر توده مردم وظایف بسیار سنگینی را بر دوش باید احساس کنند، بیان کرد: در بعد حماسه سیاسی حضور آگاهانه و فعال در انتخابات ریاست جمهوری شاخص اصلی بوده و به فضل الهی این انتخابات پرشور و با نشاط‌تر از دوره‌های پیشین برگزار شده و با رأی مستقیم مردم اصلح‌ترین فرد انتخاب شده و از همین طریق قدرت کشور به رخ دشمنان انقلاب اسلامی کشیده می‌شود.

رحمانی با تصریح اینکه حماسه سیاسی در صورت برنامه‌ریزی خوب، مؤثر واقع می‌شود، ابراز داشت: با حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی قطعا بار دیگر خیال خام نفوذ و دخالت در کشور از اذهان دشمنان اسلام پاک شده و عزت جمهوری اسلامی به رخ بیگانگان کشیده می‌شود.

وی با بیان اینکه سیستم‌های اقتصادی در چرخه‌های اقتصادی باید طوری حرکت کنند که به حماسه اقتصادی برسیم، ابراز داشت: اولویت‌بندی کار‌ و تلاش، زیاد کردن کار، افزایش راندمان تولید و کم کردن هزینه‌های تولید در تحقق حماسه اقتصادی مؤثر بوده و سبب کسب موفقیت می‌شود.

عضو کمیسیون بودجه مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ضرورت کار و تلاش همگانی عنوان کرد: تمام افراد اعم از کشاورزان، روستائیان، کارگران، کارکنان و مسئولان باید برای تحقق این حرکت به عنوان حرکت حماسی تلاش کنند زیرا با حرکت روزمره و سست حماسه اقتصادی محقق نشده و باید با کار و تلاش پیچ تحریم‌ها را پشت سر گذاشت و به اقتدار خود در جهان دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/77005/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول