اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی خرم‌دره خبر داد

دستگیری اعضای باند حرفه‌ای سارقان منازل خرم‌دره

فرمانده انتظامی خرم‌دره گفت: اعضای باند حرفه‌ای سارقان منازل و داخل خودرو توسط ماموران انتظامی این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

دستگیری اعضای باند حرفه‌ای سارقان منازل خرم‌دره

مظاهر ریاسوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اعضای این باند حرفه‌ای تاکنون مرتکب چند فقره سرقت در مناطق مختلف شهرستان خرم‌دره شده‌اند.

وی ادامه داد: در پی وقوع چند مورد سرقت منازل و قطعات داخل خودرو در سطح شهرستان خرم‌دره پیگیری موضوع در دستور کار ماموران آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی خدابنده با اشاره به اینکه ماموران در تحقیقات خود دریافتند سرقت‌ها توسط اعضای یک باند حرفه‌ای صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: با انجام کار اطلاعاتی مخفیگاه اعضای این باند که یک خانه مجردی بود شناسایی شد و تحت نظر قرار گرفت.

وی با بیان اینکه متهمان با برنامه‌ریزی اقدام به سرقت می‌کردند، افزود: اعضای این باند پس از شناسایی منازل خالی از سکنه و خودروهای فاقد تجهیزات بازدارنده شبانه اقدام به سرقت می‌کردند.

ریاسوند تصریح کرد: پس از اطمینان از حضور همه متهمان در مخفیگاهشان ماموران پلیس آگاهی به محل اعزام شدند و هر سه متهم را دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه از منزل متهمان مقداری لوازم خانگی و هشت دستگاه ضبط و پخش خودرو مسروقه کشف شد، گفت: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده به چند فقره سرقت اعتراف کردند.

انتهای پیام/2308/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول