اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل:

100 درصد نانوایان تسهیلات بهسازی دریافت کرده‌اند

مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل گفت: 100 درصد نانوایان استان اردبیل تسهیلات بهسازی و نوسازی بهداشتی دریافت و اقدام به اصلاح برخی از معایب خبازی خود کردند.

100 درصد نانوایان تسهیلات بهسازی دریافت کرده‌اند

عباس کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: رقم 30 تا 40 میلیون تومان تسهیلات بهسازی را 100 درصد نانوایان در سال گذشته از طریق بانک سپه دریافت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه اداره کل غله در سه محور فعالیت می‌کند که شامل تنظیم بازار، گندم و بحث آرد و نان است، عنوان کرد: ما در هر سه حوزه تلاش کردیم تا خدمات مطلوبی را به متقاضیان در این حوزه ارائه دهیم.

مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل افزود: سال 91 که توسط مقام معظم رهبری سال اقتصاد مقاومتی نامگذاری شده بود با توجه به این امر وظیفه ما خدمات‌رسانی بود که در این راستا اقدامات لازم نیز در حد وسع و توان در حمایت از فعالان عرصه تولید نان و نانوایی‌ها انجام شد.

کریمی ادامه داد: با توجه به اینکه استان اردبیل یکی از استان‌های گندم‌خیز کشور است و بهترین گندم نیز در این استان تولید می‌شود در این راستا شرکت غله در جلسه هماهنگی که در استانداری برگزار کرد برای خرید گندم 40 مرکز خرید در کل استان تجهیز شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: در سال گذشته توانستیم به طور مستقیم 33 هزار تن گندم مرغوب خریداری کنیم تا به مصرف هموطنانمان برسد.

مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل یادآور شد: همچنین از طریق کارخانجات 65 هزار تن گندم خریداری شد که در نهایت نزدیک به 100 هزار تن گندم توسط شرکت غله و کارخانجات آرد‌سازی ذخیره‌سازی شد.

کریمی گفت: در سال گذشته حدود 161 هزار تن گندم به کارخانجات آرد‌سازی تحویل داده شد و مابقی گندم مورد نیاز استان را که حدود 124 هزار تن بوده طبق پیگیری‌هایی که انجام شد در انبارها ذخیره شد و تحویل کارخانه‌های آرد‌سازی کردیم.

وی تصریح کرد: کیفیت آرد تولید شده در کارخانجات آرد‌سازی استان بسیار بالاست و هیچ مشکلی از لحاظ کمی و کیفی در این زمینه وجود ندارد.

مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل ابراز داشت: ما در سال گذشته بالغ بر 850 واحد نانوایی را برای طی آموزش مهارتی بر اثر توافقی که با آموزش فنی و حرفه‌ای داشتیم برای بهره‌مندی از این فضای آموزشی معرفی کردیم تا قرارداد لازم در این زمینه منعقد شود.

کریمی ادامه داد: این تعداد نانوایان در دوره‌های مختلف با نظارت شرکت غله حضور پیدا کرده‌اند و از آموزش‌های مهارتی بهره‌مند شده‌اند.

این مسئول تاکید کرد: امسال نیز در اولویت برنامه‌های ماست که یک هزار و 200 واحد نانوایی را که خبازان و فعالان آن نیازمند آموزش‌های مهارتی هستند برای این امر به فنی و حرفه‌ای معرفی کنیم.

مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل یکی از اقدامات اساسی شرکت غله در سال گذشته را تکمیل بانک اطلاعات نانوایان استان اعلام کرد و افزود: در دور‌ترین نقاط استان تمام اطلاعات نانوایان را در اختیار داریم و سعی می‌کنیم در ارائه خدمات به آنها موفق عمل کنیم.

خبرگزاری فارس مایه امیدواری در اطلاع‌رسانی استان است

وی در پایان سخنان خود خبرگزاری فارس را یک خبرگزاری مورد وثوق، به روز و مورد توجه بسیاری از مخاطبان معرفی کرد و اذعان داشت: حقیقتاً در بین بسیاری از خبرگزاری‌ها و فعالان رسانه‌ای خبرگزاری فارس یک امتیاز بسیار بزرگ برای استان اردبیل می‌باشد که در تمام حوزه‌ها توانسته است با تلاش مجموعه بی‌ادعای خود حتی به دقیقه و ثانیه اخبار را با کیفیت مناست منعکس کند.

انتهای پیام/62003/خ40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول