اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی خبر داد

پیش‌بینی برداشت 635 هزار تن گندم در آذربایجان غربی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال 635 هزار تن گندم از اراضی زیر کشت آذربایجان غربی برداشت شود.

پیش‌بینی برداشت 635 هزار تن گندم در آذربایجان غربی

سیدعلی مختاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده پیش‌بینی می‌شود امسال 635هزار تن گندم از اراضی زیر کشت آذربایجان غربی برداشت شود.

وی با اشاره به کیفیت بالای گندم تولیدی استان، تصریح کرد: از ابتدای سال زراعی جاری با ارائه آموزش‌های لازم، تلاش شده تا کیفیت گندم تولیدی در سال جاری مطلوب باشد.

مختاری با اشاره به اجرای برنامه‌هایی در راستای پیشگیری از سن زدگی گندم، افزود: در این راستا برنامه‌ریزی‌های لازم انجام و گندم‌کاران نیز با این موضوع بیش‌تر آشنا شده‌اند.

وی با بیان اینکه در تولید گندم برای مصرف استان با مشکل مواجه نیستیم، خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیکی فصل خرید و اعلام قیمت خرید گندم، باید تلاش شود تا شرکت غله با مباشرت اتحادیه تعاون روستایی برای خرید گندم مازاد کشاورزان برنامه‌ریزی مناسبی انجام دهد.

مختاری خواستار جلوگیری از بروز مشکلات ناشی از تولید و عدم خرید گندم از کشاورزان شد و تصریح کرد: نباید طوری شود که گندم تولیدی در دست گندم‌کاران بماند و باید قیمت تعیین شده طوری باشد که گندم‌کاران استان رغبتی برای فروش گندم تولیدی خود داشته باشند.

انتهای پیام/61001/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول