اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چالوس خبر داد

پلمپ یک نانوایی به دلیل گرانفروشی در کلاردشت

فرماندار چالوس گفت: یک نانوایی از نوع بربری در کلاردشت به دلیل گرانفروشی در ایام نوروز پلمپ شد.

پلمپ یک نانوایی به دلیل گرانفروشی در کلاردشت

سیدقدیر رضایی امروز در حاشیه بازدید از واحدهای صنفی کلاردشت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چالوس با بیان اینکه یک واحد نانوایی امروز در کلاردشت به دلیل گرانفروشی پلمپ شد، اظهار داشت: در این بازدید مشاهده شد که یک نانوایی از نوع نان بربری نسبت به فروش نان به قیمت یک هزار و 500 تومان اقدام می‌کرد که اقدامات لازم برای پلمپ این نانوایی انجام شد.

وی ادامه داد: نباید به بهانه حضور مسافر و گردشگر واحدهای صنفی و خدماتی قیمت‌ها را افزایش دهند، در این صورت با واحدهای متخلف برخورد خواهد شد.

فرماندار چالوس با اشاره به اینکه این واحد نانوایی به دلیل گرانفروشی و رعایت نکردن قوانین صنفی امروز پلمپ شد، خاطرنشان کرد: کلاردشت یکی از شهرهای زیبا و توریستی کشور محسوب می‌شود که در طول سال میزبان خیل عظیم گردشگران است.

رضایی اذعان داشت: در بحث زیباسازی و نظافت شهری در کلاردشت به خوبی عمل نشده و امروز به رئیس شورای اسلامی شهر کلاردشت تذکر داده شد تا موضوع را پیگیری کند.

وی تأکید کرد: نظافت و زیباسازی شهر کلاردشت در نوروز امسال مناسب نبود، چراکه با یک بار شست‌وشوی خیابان و بلوار می‌شد چهره بهتری را به شهر بخشید.

فرماندار چالوس در پایان ابراز داشت: انتظار می‌رفت، مسئولان شهری کلاردشت به جهت میزبانی مناسب از مسافران نوروزی، شهری مطلوب را برای این کار آماده می‌کردند.

انتهای پیام/2296/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول