اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با بیش از 54 سال پیشینه

اداره اوقاف اوز در شرف تعطیلی است

اداره اوقاف و امور خیره اوز با بیش از 54 سال قدمت، به مرکز شهرستان و شهر لار منتقل می‌شود و این اداره تعطیل خواهد شد.

اداره اوقاف اوز در شرف تعطیلی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اوز، محمد رسول صباغی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اوز صبح امروز در جلسه‌ای که با حضور تنی چند از اعضای شورای اسلامی این شهر، معتمدان محلی و امام جمعه اوز به منظور بررسی چگونگی و دلیل انتقال اداره اوقاف و امور خیریه اوز به شهر لار تشکیل شد، اظهار کرد: تشکیلات 50 ساله اداره اوقاف اوز قرار است که به مرکز شهرستان انتقال یابد و این در حالی است که بخش کهن اوز دارای تعداد املاک و رقبات بسیاری بوده که به نسبت سایر شهرستان‌های فارس از این بابت کم‌نظیر است.

محمد صدیق پیرزاد یکی از معتمدان حاضر در این جلسه نیز گفت: نمایندگی اوقاف و امور خیریه از سال 1338 در بخش اوز فعال بوده و در سال 1371 مستقل و زیر نظر اداره کل اوقاف استان فارس فعالیت می‌کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز نیز گفت: شایسته است که این اداره همچنان باقی بماند چراکه سابقه بسیار طولانی دارد و از طرفی بخش اوز در شرف ارتقاست و می‌طلبد که از طریق قانونی مسئله را دنبال کنیم.

عبدالعزیز خضری اضافه کرد: این موضوع باید از طریق مدیرکل اوقاف استان فارس، فرماندار لار و به ویژه نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی پیگیری و حل و فصل شود.

وی افزود: در سطح استان فارس تاکنون مشابه چنین اقدامی صورت نگرفته و شایسته نیست در بخش اوز با این ساختار تشکیلاتی، اداره‌ای به این قدمت تعطیل و مردم سرگردان شوند.

در پایان این جلسه مقرر شد که موضوع از طریق بخشداری، فرمانداری و اداره کل اوقاف و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی پیگیری شود.

انتهای پیام/2448/ز30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول