اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

معرفی کهگیلویه و بویراحمد به عنوان یکی از چهار استان برتر در هفته وقف

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان به عنوان یکی از چهار استان برتر در هفته وقف شناخته شد.

معرفی کهگیلویه و بویراحمد به عنوان یکی از چهار استان برتر در هفته وقف

سید علی‌صالح موسوی‌اعظم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج به برنامه‌های اجرایی در ایام نوروز اشاره کرد و گفت: در سطح کهگیلویه و بویراحمد 29 بقاع متبرکه ظرفیت برگزاری برنامه‌های مختلف مذهبی در ایام مختلف را دارد که در ایام نوروز و در طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه خدمات‌رسانی لازم به زائران ارائه شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در طرح آرامش بهاری روحانیون از 28 اسفند 91 تا 15 فروردین سال جاری در اماکن متبرکه و امامزادگان حضور داشتند که با نظر سنجی صورت گرفته حضور روحانیون و مبلغین در بقاع متبرکه مناسب ارزیابی شده است.

موسوی‌اعظم ارزیابی صورت گرفته از سوی نماینده ولی فقیه در استان را نسبت به برگزاری طرح آرامش بهاری مناسب عنوان کرد و گفت: طبق گفته نماینده ولی فقیه در استان، برنامه آرامش بهاری در امامزادگان با حضور روحانیون زیباترین جلوه تبلیغاتی در سال جدید بود.

این مسئول گفت: اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد در اجرای برنامه‌های قرآنی در سطح استان و شهرستان‌های استان تاکنون برنامه‌های مهم و همه جانبه‌ای را به مرحله اجرا گذاشته است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد اجرای برنامه‌های تبلیغاتی هفته وقف در این استان را جزو چهار استان برتر کشور عنوان کرد و گفت: این استان در اجرای برنامه‌های فرهنگی دو سال حائز رتبه برتر در ساخت و ساز بقاع متبرکه قرار گرفته است.

برنامه‌های وقف متفاوت و گسترده است

وی اجرای برنامه‌های وقف را گسترده و متفاوت دانست و گفت: وقف تنها نباید در یک هفته اطلاع رسانی شود بلکه باید تمام افراد جامعه با میزان توان خود در ایام مختلف سال به یاری نیازمندان آمده و افراد بی‌بضاعت را یاری کنند.

نقش موثر رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی وقف بر جامعه

موسوی‌اعظم نقش رسانه‌ها در آگاه‌سازی جامعه در خصوص وقف را موثر عنوان کرد و گفت: رسانه‌ها در آگاه‌سازی مردم در جامعه نقش بی‌بدیل و سازنده دارند از این رو از ظرفیت همه رسانه‌های جمعی و گروهی در اطلاع‌رسانی لازم در زمینه‌های مختلف وقف نیازمند هستیم.

انتهای پیام/82011/و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول