اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان:

عمل به فرمایشات رهبری مهمترین هدف برنامه‌های فرهنگی اوقاف است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری مهمترین هدف اجرای برنامه‌های فرهنگی است.

عمل به فرمایشات رهبری مهمترین هدف برنامه‌های فرهنگی اوقاف است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام علی باقری صبح امروز در مراسم تجلیل از عوامل طرح آرامش بهاری اظهار کرد: خوشبختانه امسال نیز همچون سنوات گذشته طرح آرامش بهاری با نظم و ترتیب قابل توجهی برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح آرامش بهاری از 28 اسفند سال گذشته در جوار امامزادگان آغاز شده است، اضافه کرد: با توجه به تعطیلات موجود در ایام نوروز امسال اجرای این طرح تا 15 فروردین امسال ادامه داشت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه ارائه خدمت به گردشگران مذهبی از جمله اهداف اداره کل اوقاف در راستای اجرای طرح آرامش بهاری است، افزود: تبدیل بقاع به قطب فرهنگی با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری نیز از مهمترین اهدافی است که اداره کل اوقاف در اجرای این طرح دنبال می‌کند.

وی در ادامه با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های مذهبی استان افزود: وجود امامزادگان و بقاع مختلف ظرفیت مطلوبی برای استان است و باید با اجرای برنامه‌های مختلف از آن‌ها استفاده لازم به عمل آید.

حجت‌الاسلام باقری با اشاره به اینکه ایام نوروز فرصت مناسبی برای شناسایی استان است، گفت: طرح آرامش بهاری فرصت مناسبی را برای شناساندن ظرفیت‌های استان فراهم می‌کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام فاطمیه اظهار کرد: برای این ایام نیز برنامه‌های مختلفی از سوی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در نظر گرفته شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه امسال طرح آرامش بهاری در جوار 38 امامزاده استان برگزار می‌شود، اضافه کرد: مداحی، اجرای برنامه سخنرانی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان و برگزاری مراسم سوگواری از جمله برنامه‌هایی است که به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا (س) در قالب برنامه سوگواره یاس نبوی اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/73005/ر30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول