اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف وامورخیریه خراسان‌رضوی:

4 طرح اوقاف و امورخیریه خراسان‌رضوی الگوی کشوری شد

مدیرکل اوقاف و امورخیریه خراسان‌رضوی گفت: چهارطرح این اداره کل در سال گذشته به الگویی در کشور تبدیل شده است.

4 طرح اوقاف و امورخیریه خراسان‌رضوی الگوی کشوری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت الاسلام حجت گنابادی‎نژاد صبح امروز در جمع مدیران و کارکنان ستادی اوقاف و امورخیریه خراسان رضوی اظهار داشت: فعالیت در زمینه سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، افزایش وقف در هفته وقف، ‌طرح آرامش بهاری در نوروز و تجدید اجاره قراردادهای موقوفات از جمله طرح‎های موفقی هستند که در خراسان‎رضوی اجرا شده است.

وی ادامه داد: در سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم خراسان‎رضوی 300 هزار نفر شرکت کردند که بالاترین میزان شرکت کننده در کشور ثبت شده است. تجدید 26 هزار سند موقوفات درسال گذشته در خراسان‎رضوی یک رکورد در کشور محسوب شده و بالاتر از معدل کشوری است.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه خراسان‎رضوی افزایش تعداد موقوفات در هفته وقف و حضور چهار میلیون زائر در طرح آرامش بهاری را از جمله موفقیت‎های این اداره در سال گذشته برشمرد.

حجت الاسلام گنابادی نژاد به طرح آرامش بهاری نوروز 1392 اشاره کرد و گفت: 154 امامزاده و بقعه متبرکه زیر پوشش این طرح قرار گرفته که از ظرفیت‎های بقاع متبرکه برای اجرای آن بهره گرفته شده است.

وی تصریح کرد: در اجرای طرح مذکور 186 هزار نفر در بقاع متبرکه و حسینیه‎های مشهد اسکان یافته و سه میلیون و هفتصد هزار نفر از برنامه‎های آن بهره‎مند شدند.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه خراسان‎رضوی با اشاره به شعار سال جاری گفت: منشور فعالیت‎های اوقاف و امورخیریه خراسان‎رضوی در سال جاری به شعار حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی مقام معظم رهبری گره خورده است.

حجت‌الاسلام گنابادی‌نژاد افزود: کارکنان اداره کل اوقاف و امورخیریه باید حماسی زندگی کنند تا شعار امسال در زندگی و محل کار آنان محقق شود.

انتهای پیام/70005/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول