اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

توقف فوتبالیست‌های شموشک نوشهر

تیم‌های فوتبال شموشک نوشهر و پارس فوتبال چالوس در ورزشگاه شهدای نوشهر به مصاف یکدیگر رفتند.

توقف فوتبالیست‌های شموشک نوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از نوشهر، تیم‌های فوتبال شموشک نوشهر و پارس فوتبال چالوس در ورزشگاه شهدای نوشهر از سری مسابقات لیگ باشگاه‌های کشور انتخابی دسته دو کشور به مصاف یکدیگر رفتند.

 در این بازی که برای شموشکی‌ها بسیار حساس و حیاتی بود تیم فوتبال شموشک نوشهر در خانه خود نتوانست از فرصت‌های بدست آمده خودش در بازی استفاده کند و این حریف چالوسی بود که با خوشحالی زمین بازی را ترک کرد.

در نیمه اول این بازی تیم فوتبال شموشک نوشهر بازی خود را بسیار با انگیزه آغاز کرد و توانست در چند موقعیت بسیار مناسب خود را به دروازه حریف چالوسی نزدیک کند اما در زدن ضربه نهایی ناکام ماند.

تیم فوتبال پارس فوتبال چالوس نیز سعی در اداره بازی و گل نخوردن داشت تا بتواند در طول بازی از فرصت‌های احتمالی خود نهایت استفاده را ببرد و به گلزنی فکر کند که البته تاکتیک‌های دو تیم در نیمه اول هیچ ثمری برای دو تیم نداشت و این نیمه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

اما در نیمه دوم این تیم فوتبال شموشک نوشهر بود که از همان آغاز بازی توپ و میدان را در دست گرفت و فشار جدی به حریف چالوسی خود آورد و در بیشتر دقایق در نزدیکی 18 قدم حریف خود خیمه زده بود ولی تجمع بازیکنان پارس فوتبال و هشیاری آنها مانع از گلزنی شموشکی‌ها شد.

تیم فوتبال پارس فوتبال چالوس نیز در دقایقی از نیمه دوم در چند مرحله به دروازه شموشکی‌ها نزدیک شد اما حساسیت بالای بازی و یارگیری شموشکی‌ها باعث بسته ماندن دروازه شموشک شد و در نهایت دو تیم با نتیجه بدون گل بازی را به پایان بردند ولی در این بین تیم فوتبال پارس فوتبال چالوس یک امتیاز شیرین را به اندوخته‌های خود اضافه کرد و با اختلاف یک امتیاز در رده دوم جدول جای گرفت و امید زیادی برای صعود به لیگ دسته دوم کشور دارد.

به گزارش فارس، تیم فوتبال شموشک نوشهر در بازی خود مقابل همین حریف چالوسی که در ورزشگاه هفت تیر چالوس برگزار شد، بازی را با نتیجه یک بر صفر واگذار کرده بود که با این حساب تیم فوتبال پارس فوتبال چالوس در مجموع دو بازی خود برابر شموشک نوشهر از شش امتیاز چهار امتیاز کسب کرد.

بهمن رضوانی سرمربی تیم فوتبال شموشک نوشهر در پایان بازی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس گفت: امروز بازی خوبی به نسبت بازی رفت با این تیم انجام دادیم اما بخت با ما یار نبود و نتوانستیم سه امتیاز این بازی را بدست آوریم.

وی افزود: هنوز امید داریم و تیم را برای بازی‌های باقی مانده آماده می‌کنیم و امیدواریم بتوانیم در بازی‌های آینده جبران کنیم.

سیدعلی میرزایی سرمربی تیم فوتبال پارس فوتبال چالوس نیز به خبرگزاری فارس گفت: تیم ما بازی خوبی در خانه حریف انجام داد و از بازیکنانم راضی هستم.

 وی افزود: از اینکه توانستیم در بازی بیرون از خانه یک امتیاز بگیریم و همچنان در رده دوم جدول باقی بمانیم بسیار خوشحال هستم و امیدواریم در بازی‌های آینده بتوانیم یک گام دیگر به دسته دوم کشور نزدیک شویم.

 انتهای پیام/86019/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول