اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه صد و یکمین سفر استانی رئیس جمهور اعلام شد

برنامه‏های سفر استانی دولت به سمنان پوشش کامل خبری داده می‏شود

برنامه‏های سفر استانی دولت به استان سمنان هم‏زمان با پذیرایی مردم این استان از محمود احمدی‏نژاد پوشش کامل خبری داده می‏شود.

برنامه‏های سفر استانی دولت به سمنان پوشش کامل خبری داده می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، امروز در نشست هماهنگی پوشش خبری صد و یکمین سفر استانی رئیس جمهور که به استان سمنان بر لزوم پوشش کامل رسانه‏ای این سفر و حاشیه‏های آن تاکید شد.

در این نشست، خبرنگاران بر فعالیت مضاعف در روزهای آتی و حسن سفر اعضای هیئت دولت به استان سمنان و بیان خدمات نظام اسلامی تاکید کردند.

سرپرست خبرگزاری فارس استان سمنان در این نشست گفت: ابعاد رسانه‏ای جنگ نرم دشمنان علیه اسلام و انقلاب باید بیشتر شناخته شود تا بتوان متناسب با آن به مقابله به مثل پرداخت و یکی از عرصه‏های بیان نقاط قوت نظام اسلامی، سفرهای استانی دولت است.

مرتضی مزینانی‏صفابین تاکید کرد: نظام سلطه و در رأس آن رژیم غاصب صهیونیستی، با استفاده از فناوری‏های نوین ارتباطی به دنبال تسلط بر افکار عمومی جامعه هستند تا ضمن استحاله فرهنگی، اجتماعی و سیاسی جامعه ایرانی، نظام اسلامی را بی‏ثبات و ناکارآمد جلوه دهند.

وی ابعاد گوناگون جنگ نرم دشمنان علیه انقلاب اسلامی ایران و پیامدهای ناشی از آن را به ویژه در عرصه رسانه تشریح کرد.

مزینانی تولید محتوای مناسب توسط رسانه ملی، ارائه اطلاعات صحیح و به‏هنگام به مردم و آشنایی با فنون و تکنیک‏های عملیات روانی را بهترین راهکار برای مقابله با انفعال مخاطبان در جنگ نرم برشمرد.

سرپرست خبرگزاری فارس استان سمنان تصریح کرد: با پیشگیری از نگاه منفعلانه افراد به تبلیغات دشمن، مخاطبان می‏توانند محتوای تولید شده توسط سلطه‏گران جهانی را تحلیل و بررسی کنند.

انتهای پیام/74002/ت30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول