اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت دو و میدانی خراسان‌رضوی خبر داد

راهیابی 5 نفر از دختران دو و میدانی خراسان‌رضوی به اردوی تیم ملی

دبیر هیئت دو و میدانی خراسان‌رضوی از درخشش دختران نوجوان خراسان‌رضوی در رقابت‌های انتخابی تیم ملی و راهیابی پنج نفر از آنان به اردوی تیم ملی خبر داد.

راهیابی 5 نفر از دختران دو و میدانی خراسان‌رضوی به اردوی تیم ملی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدرضا خوش‌باطن ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رقابت‌های انتخابی تیم ملی دو و میدانی نوجوانان دختر کشور برای اعزام به رقابت‌های آسیایی مرداد ماه در کشور چین، در مجموعه آفتاب انقلاب تهران برگزار شد.

دبیر هیئت دو و میدانی خراسان‌رضوی افزود: تیم دو و میدانی دختران خراسان‌رضوی با کسب چهار مدال طلا، دو نقره و یک برنز بالاتر از تیم‌های فارس و اردبیل به مقام قهرمانی رسید.

وی با اشاره به حضور 12 ورزشکار نوجوانان استان با مربیگری وجیهه ایوبی در این رقابت‌ها، گفت: زهرا ایوبی‌فرد در ماده پرش طول، حمیده اسماعیل‌نژاد در ماده دو 100 متر و الناز عادلی در ماده دو 400 متر با مانع علاوه بر مدال طلا، حد نصاب رکورد ورودی به اردوی تیم ملی را نیز کسب کردند و زهرا نوروزیان نیز در ماده دو 2 هزار متر با مانع مقام نخست را به دست آورد.

دبیر هیئت دو و میدانی خراسان‌رضوی ادامه داد: نفیسه اعتباری در ماده پرتاب چکش به مدال نقره دست یافت و فاطمه تقوی در ماده پرتاب وزنه به مقام دوم رسید و به اردوی تیم ملی نوجوانان دختر کشور راه یافت.

خوش‌باطن با اشاره به کسب مدال برنز ساجده فانی در ماده دو 800 متر، اظهار کرد: فائزه نسایی در ماده دو 200 متر، نجیبه شرشبی در ماده دو 800 متر و مبینا افخمی در ماده پرتاب دیسک نیز در جایگاه پنجم این رقابت‌ها جای گرفتند.

انتهای پیام/70002/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول