اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت دو‌ و ‌میدانی استان قم:

مشکلات مالی بسیاری از فعالیت‌های دو و میدانی را متوقف کرده است

رئیس هیئت دو‌ و ‌میدانی استان قم مشکلات مالی را عامل توقف بسیاری از فعالیت‌های این رشته ورزشی در قم و کشور عنوان کرد.

مشکلات مالی بسیاری از فعالیت‌های دو و میدانی را متوقف کرده است

ابوالقاسم اکرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: علاقمند بودیم که از آغاز سال جاری با حضور موفق و درخشان در پیکارهای دو و میدانی قهرمانی نونهالان کشور، شروع پرقدرتی داشته باشیم اما این مسابقات فعال زمان و مکان مشخصی برای برگزاری ندارد.

وی مشکلات مالی را مهمترین عامل این موضوع عنوان کرد و افزود: در یک سال اخیر مشکلات مالی و بی‌پولی به اندازه‌ای به هیئت‌ها و فدراسیون‌های ورزشی از جمله دو و میدانی فشار آورده است که هیچ استانی حتی برای میزبانی مسابقات نونهالان کشور اعلام آمادگی نکرده است.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم افزود: بدین ترتیب فعلا رقابتی برگزار نمی‌شود اما ما فعالیت‌ها و تمرینات دو و میدانی‌کاران قمی در رده‌های سنی مختلف را به حال خود رها نمی‌کنیم و امیدواریم با رفع نیازهای مالی در سال جاری حضور موفقی در مسابقات کشوری اعم از لیگ و قهرمانی کشور داشته باشیم.

دو و میدانی‌کاران قمی از چهره‌های شناخته شده کشور هستند

اکرمی افزود: محمدمحسن ربانی بهترین ورزشکار پرش با نیزه ایران که یکی از قهرمانان ارزنده ورزش استان قم در سال‌های اخیر است، امسال یکی از امیدهای دو و میدانی قم برای کسب مدال از پیکارهای قهرمانی کشور و همچنین میادین برون مرزی خواهد بود.

وی اضافه کرد: ربانی در چند سال اخیر همواره یکی از بهترین نفرات تیم اعزامی دو‌ و‌ میدانی قم به پیکارهای قهرمانی کشور بوده است و این شانس خوب نصیب ورزش قم می‌شد که از تلاش و تکاپوی این ورزشکار ارزنده، مدال طلا و عنوان قهرمانی به ویترین افتخارات ورزش قم اضافه شود.

اکرمی بیان داشت: همچنین چهره‌هایی مانند محمدحسین اسکندری، میلاد دریساوی، میثم صادق پور و چند چهره جوان و آینده‌دار دیگر جزو دو و میدانی‌کاران توانمند قم محسوب می‌شوند که همگی در حال حاضر از چهره‌های شناخته شده دو و میدانی کشور هستند.

تلاش برای حضور پرفروغ دو و میدانی قم در مسابقات داخلی و خارجی

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم ابراز کرد: سعی ما این است که در پیکارهای دو و میدانی قهرمانی کشور در سال جاری در تمام رشته‌ها حضور پرفروغی داشته باشیم، کارهای بسیار خوبی از رده‌های سنی پایه این رشته به عنوان یکی از ورزش‌های مادر انجام داده‌ایم و می‌دانم که دو و میدانی قم را به زودی در میادین مهم داخلی و خارجی صاحب عناوین ارزشمند خواهد کرد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت هیئت نسبت به قهرمانان دو و میدانی تصریح کرد: این هیئت قدردانی از تلاش و کوشش ورزشکاران رشته دو و میدانی که برای افتخارآفرینی و سربلندی این رشته و ورزش قم در میادین مختلف داخلی و خارجی تلاش می‌کنند را از وظایف خود می‌داند و بر همین اساس در هر میدانی که شاهد موفقیت ورزشکاران هیئت باشیم، از آنها تجلیل و قدردانی می‌شود.

انتهای پیام/78002/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول