اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رقابت‌های لیگ دسته دو فوتسال باشگاه‌های کشور

شهید فرجی قزوین همچنان روی نوار پیروزی گام برمی‌‌دارد

در ادامه رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور، تیم فوتسال شهید فرجی قزوین همچنان روی نوار پیروزی گام برمی‌دارد.

شهید فرجی قزوین همچنان روی نوار پیروزی گام برمی‌‌دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در هفته پنجم از رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور تیم فوتسال شهید فرجی قزوین در سالن یادگار امام شهر الوند پذیرای تیم پولاد گسترش بروجرد بود که در نهایت موفق شد با نتیجه سه بر یک میهمان خود را با شکست بدرقه کند‌.

تیم فوتسال شهید فرجی قزوین که از دیدارهای گذشته خود چهار پیروزی را در کارنامه خود به ثبت رسانده بود، با کسب پیروزی مقابل نماینده بروجرد نشان داد که عزمش را به طور جدی جزم کرده است تا فصل آینده را در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور حضور یابد.

در حالی که نیمی از رقابت‌های نیم‌فصل نخست رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور می‌گذرد، به نظر می‌رسد که بازیکنان تیم شهید فرجی قزوین هم قسم شده‌اند تا با ارائه بازی‌های درخشان امتیازهای لازم در این فصل را جمع‌آوری کرده تا با خیالی آسوده راهی رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور شوند‌.

تیم شهید فرجی قزوین که در دیدارهای قبلی خود به ترتیب مقابل تیم‌های باروبن دیگر نماینده فوتسال استان قزوین، مرصاد چالوس، شهدای جلین گرگان و سایپای اردبیل به ترتیب به پیروزی دست یافته است، در نخستین فصل حضور خود در این فصل از رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور نشان داده است که برای صعود به لیگ دسته اول از انگیزه‌های بالایی برخوردار است‌.

یکی از مهم‌ترین ظرفیت‌های تیم شهید فرجی قزوین که تا به این لحظه از رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور صورت گرفته است، این است که این تیم از نظر هماهنگی و نظم تیمی تا به این جای کار توانسته، عملکرد مطلوب و درخشانی را از خود بر جای بگذارد و بدون شک اگر کادر فنی تیم شهید رجایی قزوین بتوانند تا پایان فصل هم این روند را حفظ کرده، می‌توانند به صعود به رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور امیدوار باشند.

به هر حال باید منتظر ماند و دید که شرایط بازی‌های تیم شهید فرجی قزوین در دیدارهای آینده به چه ترتیت خواهد بود و در نهایت این تیم می‌تواند جواز حضور در رقابت‌های فصل آینده لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور را به دست آورد.

انتهای پیام/77004/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول