اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس از لیگ دسته دوم فوتبال کشور گزارش می‌دهد

ساری بهترین و محمودآباد ضعیف‌ترین نماینده فوتبال مازندران

خبرگزاری فارس: با پایان رسیدن لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور از نظر عملکرد و امتیاز ساری بهترین و محمودآباد ضعیف‌ترین نتایج لیگ را به دست آوردند.

ساری بهترین و محمودآباد ضعیف‌ترین نماینده فوتبال مازندران

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، هفته بیست و ششم و پایانی لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور نیز خاتمه یافت و از نظر عملکرد و نتایج به دست آمده در 26 هفته چهار نماینده فوتبال در این مسابقات را مورد ارزیابی قرار دادیم.

از 28 تیم حاضر در این پیکارها چهار تیم صنعت و استقلال ساری، نوژن شهرداری نوشهر و دریای محمودآباد به عنوان چهار نماینده فوتبال مازندران حضور داشتند که سه تیم برای فصل آینده در لیگ ابقا و یک تیم نیز به لیگ پایین‌تر سقوط کرد.

از بین این تیم‌ها صنعت ساری که از همان ابتدای فصل، گزینه صعود به لیگ دسته اول فوتبال کشور بود در دو هفته پایانی کم آورد از صعود بازماند.

استقلال ساری که در زمان سرمربیگری مهران عمادیان از گزینه‌های سقوط بود با حضور ابراهیم تقی‌پور در هشت بازی پایانی با کسب نتایج خوب در لیگ ابقا شد.

نوژن شهرداری نوشهر نیز با کسب امتیازات لازم در لیگ ماندنی شد اما دریای محمودآباد یکی از ضعیف‌ترین نتایج فصل را به دست آورد و تنها با هشت امتیاز به لیگ دسته سوم فوتبال کشور سقوط کرد.

صنعت ساری از 26 بازی خود 11 برد، هفت تساوی، هشت شکست، 37 گل زده، 28 گل خورده و با تفاضل نه با 40 امتیاز در رده ششم جدول جای گرفت.

نوژن شهرداری نوشهر از 26 بازی خود 9 برد، هفت تساوی، 10 باخت، 28 گل زده، 28 گل خورده و با تفاضل صفر با 34 امتیاز در رده هشتم جای گرفت.

استقلال ساری از 26 بازی خود 9 برد، هفت تساوی، 10 شکست، 23 گل زده، 27 گل خورده و با تفاضل 4- با 34 امتیاز در رده نهم قرار گرفت.

دریای محمودآباد از 26 بازی خود تنها با یک پیروزی، پنج تساوی، 20 شکست، 11 گل زده، 64 گل خورده و با تفاضل 53- با هشت امتیاز در رده چهاردهم جدول ایستاد به به لیگ دسته سوم فوتبال کشور سقوط کرد.

این نتایج در حالی برای دریا محمودآباد به دست آمد که پس از مسجل شدن سقوط بازیکنان این تیم در هشت بازی پایانی مقابل حریفان حاضر نشدند.

با اتمام لیگ دسته دوم فوتبال کشور از گروه اول تیم‌های نفت و گاز گچساران و صنایع گیتی پسند اصفهان به ترتیب با 46 و 45 امتیاز و از گروه دوم نیز سیاه جامگان مشهد و مس سونگون ورزقان تبریز با 59 و 52 امتیاز به لیگ دسته اول فوتبال کشور صعود کردند.

انتهای پیام/86005/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول