اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر خانه مطبوعات گلستان:

تنها 10 درصد خبرنگاران گلستان پرونده خود را تکمیل کرده‌اند

مدیر خانه مطبوعات گلستان با بیان اینکه تاکنون تنها 10 درصد خبرنگاران استان نسبت به تکمیل پرونده خود اقدام کرده‌اند از وضعیت موجود به شدت انتقاد کرد.

تنها 10 درصد خبرنگاران گلستان پرونده خود را تکمیل کرده‌اند

محمد آریان‎نیا امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: جامعه خبرنگاران فقط از خانه مطبوعات استان مطالبه‎گر نباشند، اگر مدعی می‎شویم چرا این خانه برای خبرنگار کاری انجام نداده واقعاً ببینیم ما چقدر همراهی با این خانه داشته‎ایم.

وی با بیان اینکه پالایش اطلاعات جامع خبرنگاری، برای نخستین بار در دوره‎های مختلف خانه مطبوعات گلستان شکل گرفت، تصریح کرد: فراخوانی به همه نشریات استان اعلام و کمیته‎ای چهار نفره در این راستا تشکیل شد.

پرونده‎های خبرنگاران استان در حال تکمیل شدن است

مدیر خانه مطبوعات گلستان ادامه داد: کمیته مذکور تک تک اسامی خبرنگارانی که از سوی مدیران مسئول ارائه شد را بررسی کرد که آیا واقعاً خانم x یا آقای y خبرنگار است یا خیر، و یا از اقوام فلان مدیرمسئول است که همیشه از مزایای خبرنگاری برخوردار می‎شود که این کار تا به حال در این سطح انجام نشده بود.

آریان‎نیا با بیان اینکه پرونده‎های خبرنگاران استان در حال تکمیل شدن است، خاطرنشان کرد: نواقص پرونده‎ها شناسایی شده و با همه خبرنگارانی که پرونده‎شان دارای نقص بوده است تماس تلفنی گرفته شد اما متاسفانه با پیگیری‎های انجام شده حدود 10 درصد در این زمینه اقدام کردند.

وی یادآور شد: از حدود 250 خبرنگار استان که پالایش انجام گرفت تعداد 150 نفر عضویت قطعی شدند لذا از مابقی خبرنگارانی که عضویت قطعی نشدند خواستیم تا خبرنگار بودن خود را با ارائه آثار به خانه مطبوعات استان اثبات کنند.

خبرنگاران نسبت به تکمیل پرونده‎های خود جدی‎تر عمل کنند

مدیر خانه مطبوعات گلستان پالایش پرونده‎های خبرنگاران را یک اتفاق ارزشمند دانست و ابراز داشت: تمام اعضای خانه مطبوعات گلستان بر این امر مهم متمرکز هستند تا جایگاه خبرنگاران ارتقاء پیدا کند.

آریان‎نیا از خبرنگاران خواست تا نسبت به تکمیل پرونده‎های خود جدی‎تر عمل کنند تا مورد حمایت و مزایای خبرنگاری قرار بگیرند.

انتهای پیام/83001/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول