مهدی رمضانی امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: همه اعضای صندوق حمایت از نویسندگان، روزنامهنگاران و هنرمندان که مایل به برخورداری از خدمات زیر پوشش بیمه تکمیلی هستند تا اول اردیبهشت ماه مهلت دارند برای تکمیل مدارک خود اقدام کنند.
وی مدارک مورد نیاز جهت ثبتنام بیمه تکمیلی مذکور به ازای هر نفر متقاضی بیمه تکمیلی و بیمه شده اصلی را کپی شناسنامه، کپی کارت ملی، کپی صفحه نخست دفترچه بیمه، اصل فیش واریزی به مبلغ 70 هزار تومان در نزد بانک تجارت به نام صندوق حمایت از نویسندگان، روزنامه نگاران و هنرمندان "62732318" و یا شماره شبا "2701800000000000000062732318" برشمرد.
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین مدارک بیمه تکمیلی «فقط بیمه شده اصلی» را بیان کرد و گفت: از جمله این مدارک میتوان کپی کارت عضویت در صندوق حمایت از نویسندگان، روزنامهنگاران و هنرمندان (که برای کسانی که هنوز برایشان کارت صادر نشده است، الزامی نیست) و دادن شماره تلفن همراه و ثابتشان عنوان کرد که به مدارک فوق اضافه میشود.
رمضانی با اشاره به مدارک برخورداری از بیمه حوادث و عمر به ازای هر نفر متقاضی افزود: از جمله این مدارک میتوان کپی کارت ملی و اصل فیش واریزی به مبلغ 15 هزار تومان در نزد بانک تجارت به نام صندوق حمایت از نویسندگان، روزنامه نگاران و هنرمندان "62732318" و یا شماره شبا "2701800000000000000062732318" ذکر کرد.
وی اضافه کرد: بیمه مذکور در قبال حادثه تا سقف 20 میلیون ریال و بیمه عمر در قبال فوت به هر علت ممکن تا سقف 40 میلیون ریال حمایت مالی خواهد کرد.
رمضانی خاطر نشان کرد: اعضایی که مایل هستند از این تسهیلات استفاده کرده باید حداکثر تا تاریخ اول اردیبهشت ماه مدارک خود را به صورت کامل به دفتر صندوق حمایت از نویسندگان، روزنامهنگاران و هنرمندان واقع در ساختمان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه دهند.
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین بیان کرد: متقاضیان در صورت بروز هرگونه مشکل میتوانند به شماره تلفنهای این اداره کل به شماره «11-3691409-0281» تماس حاصل کرده و یا به سایت این اداره کل به آدرس اینترنتی «www.ghazvin.farhang.gov.ir» مراجعه و مشکل خود را برطرف کنند.
لازم به ذکر است اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در بلوار غیاثآباد قزوین روبهروی مسجد امام خمینی (ره) واقع شده است.
انتهای پیام/77020/ق20/ظ1004