اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس خانه مطبوعات خراسان شمالی خبر داد

اهدای عیدی به خبرنگاران خراسان شمالی این هفته

رئیس خانه مطبوعات خراسان شمالی از اهدای عیدی به خبرنگاران و فعالان عرصه مطبوعات استان طی این هفته خبر داد.

اهدای عیدی به خبرنگاران خراسان شمالی این هفته

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد سهراب ابراهیمی ظهر امروز در نشست با تنی چند از اعضای خانه مطبوعات خراسان شمالی اظهار کرد: این هدیه با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه مطبوعات استان تهیه شده است.

وی ادامه داد: عیدی اعضای خانه مطبوعات استان نقدی و ناقابل بوده که به پاس زحمات فعالان نشریات محلی، خبرگزاری‌ها و مطبوعات اعطا می‌شود.

رئیس خانه مطبوعات خراسان شمالی با تاکید بر اینکه تعداد زیادی از خبرنگاران و فعالان رسانه‌های استان با وجود زحمات زیاد از عیدی و پاداش محروم هستند، افزود: خانه مطبوعات استان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال‌های اخیر تلاش داشته تا هر چند ناچیز با اهدا عیدی از زحمات آنان تقدیر به عمل آورد.

وی گفت: با وجود آنکه خبرنگاران از زحمت‌کش‌ترین قشرهای جامعه بوده که با وجود سخت و زیان‌آور بودن شغلشان از پایین‌ترین حقوق بهره‌مند هستند خاطرنشان کرد: باید با حمایت‌ از این قشر آنان را در رسالتی که بر عهده داشته و ایفا می‌کنند پشتیبانی کرد.

رئیس خانه مطبوعات خراسان شمالی همچنین با اشاره به تدوین برنامه‌های مختلف در بعد آموزش و رفاهی برای خبرنگاران استان بیان کرد: البته این منوط به حمایت دستگاه‌های مرتبط است.

وی افزود: طی سال‌های اخیر نشست‌ها و کارگاه‌های آموزش برای خبرنگاران استان برگزار که تأثیر به سزایی در ارتقای دانش فعالان این بخش داشته است.

ابراهیمی ابراز امیدواری کرد تا با حمایت مسئولان برنامه‌های خوبی برای فعالان رسانه‌های استان در سال جدید رقم بخورد.

انتهای پیام/63002/غ20/گ1003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول