اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بهار:

حضور حداکثری در انتخابات خلق حماسه سیاسی است

امام جمعه بهار گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی، خلق حماسه سیاسی است.

حضور حداکثری در انتخابات خلق حماسه سیاسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، حجت‌الاسلام حبیب‌الله حاتم‌نیا بعد از ظهر امروز در شورای فرهنگ عمومی شهرستان بهار با اشاره به نامگذاری سال 92 به عنوان حماسه سیاسی و اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری اظهار کرد: وحدت نخستین رمز خلق حماسه سیاسی است، چراکه این حماسه جز در سایه ایمان و اعتقاد و باهم بودن شکل نخواهد گرفت.

وی ادامه داد: بعد از امر وحدت باید امید را در دل‌های مردم روشن ساخت، چراکه با امید افق‌های روشنی پیش‌‌رو خواهد بود.

امام جمعه بهار توطئه‌‌چینی برای انتخابات ریاست جمهوری و ایجاد مشکلات اقتصادی برای ایران با رویکرد تحریم‌ها را از برنامه‌های دشمن در سال جاری دانست و خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری برای خنثی کردن این دو توطئه دشمن، نسبت به نامگذاری سال به عنوان حماسه سیاسی و اقتصادی اقدام کردند تا نقشه دشمن در این دو بعد نقش بر آب شود.

وی، شعار سال جدید را نقشه راه ملت ایران قلمداد کرد و بیان داشت: این نقشه راه در مرحله نخست برای خنثی‌سازی فتنه‌های دشمن و در مرحله دوم نشان دادن راه سربلندی ملت ایران تعیین شده است.

فرماندار بهار نیز گفت: برای خلق حماسه سیاسی و اقتصادی در سیاست نیاز به بصیرتی جدی و یک هوشیاری واقعی است تا با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی، امیدهای دشمن را هم در زمینه‌ سیاست و هم در بخش اقتصادی ناامید کنیم.

نصرت‌الله گلکارزاده حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی و توجه به معیارهای انتخاب فرد اصلح را در خلق حماسه سیاسی از موضوعات مهم قلمداد کرد.

وی، قناعت، صرفه‌جویی و دوری از تجملات را برای تحقق حماسه اقتصادی تعیین‌کننده دانست و افزود: با وجود تحریم‌های دشمن از ابتدا تاکنون و شدت یافتن فشارها و تهدیدهای استکبار در سال‌های اخیر، حرکت روبه جلوی ایران اسلامی نه تنها متوقف نشده است، بلکه در تمام زمینه‌ها موفقیت‌ها و پیشرفت‌های خیره‌کننده‌ای نیز داشته است.

فرماندار بهار اضافه کرد: معضلات فرهنگی شهرها و روستاها شناسایی و در این  شورا مطرح و در حد توان پیگیری و حل می‌شود.

وی در پایان تصریح کرد: الگوی زندگی به ویژه الگوی مصرف باید مبتنی بر دین باشد و از سنت‌های غلط پرهیز و سنت‌ها و ارزش‌های اسلامی جایگزین آن شود.

انتهای پیام/2499/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول