اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی:

در تحقق‌ حماسه‌ سیاسی از حضرت زهرا(س) الگو بگیریم

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه تلاش حضرت زهرا (س) برای استرداد فدک را اقدامی در راستای حمایت از ولایت دانست و گفت: این حرکت حماسه‌ای سیاسی بود و باید از ایشان درس بگیریم.

در تحقق‌ حماسه‌ سیاسی از حضرت زهرا(س) الگو بگیریم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم‌ حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد سعیدی امروز در دیدار شورای مرکزی کمیته امداد و امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی را برای ملت ایران رحمت الهی دانست و اظهار کرد: با رهبری امام راحل و حمایت‌های مراجع و حضور ملت در صحنه انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید.

وی با اشاره به اینکه در پرتو پیروزی انقلاب اسلامی ایران شرایط برای تحقق اهداف اسلام مهیا شد، گفت: در راه پیروزی انقلاب و تداوم آن نباید از برکت خون شهدا غافل شد.

امام جمعه قم در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه سال جدید با نام دخت نبی مکرم اسلام مزین شده است تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب سال جاری را به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نام‌گذاری کردند.

وی تلاش حضرت زهرا (س) برای استرداد فدک را اقدامی در راستای حمایت از ولایت دانست و بیان کرد: این حرکت حماسه‌ای سیاسی بود که از سوی بزرگ بانوی اسلام انجام شد و ما نیز باید از ایشان الگو گرفته و در راه دفاع از ولایت استوار باشیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی استمرار حرکت حضرت زهرا (س) در جامعه کنونی را منجر به مهیا شدن شرایط برای تحقق حماسی سیاسی و اقتصادی دانست و خاطرنشان کرد: کمیته امداد امام خمینی از نهادهای مهم و تأثیرگذار در عرصه فعالیت‌های اجتماعی است که با دستور امام خمینی کار خود را آغاز کرد.

وی با اشاره به اینکه همه اقشار و گروه‌ها در اجتماع دارای تکالیفی هستند بیان کرد: یکی از مهم‌ترین تکالیف اجتماعی ریشه‌‌کن کردن وابستگی به کفار است و اگر این امر محقق شود به استقلال و آزادی دست پیدا می‌کنیم.

سعیدی برگزاری انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری را مورد توجه قرار داد و با برشمردن ویژگی‌های کاندیدای اصلح تاکید کرد: باید با انتخاب فرد اصلح دل رهبر انقلاب را شاد کنیم.

انتهای پیام/2258/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول