اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خرم‌آباد:

انتخابات نماد مردم سالاری دینی است

امام جمعه خرم‌آباد گفت: انتخابات در ایران اسلامی نماد مردم‌سالاری دینی است.

انتخابات نماد مردم سالاری دینی است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام سید احمد میرعمادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در جمع نمازگزاران خرم‌آبادی به نامگذاری سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: در سال حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی انتخابات ما حماسه‌ساز و حضور پرشور و با عظمت مردم حماسه‌آفرین می‌شود.

حجت‌الاسلام میرعمادی با بیان اینکه انتخابات در جمهوری اسلامی ایران نشانه حضور مردم برای تعیین سرنوشت خود است، افزود: اهمیت انتخابات بر کسی پوشیده نیست و انتخابات به نظام جمهوری اسلامی قوت می‌بخشد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه ملت ایران در خرداد ماه آزمون بزرگی را پیش رو دارند گفت: به یاری خدا این ملت در این آزمون بزرگ سربلند بیرون می‌آیند و تمام توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی نقش بر آب می‌شود.

حجت‌الاسلام میرعمادی خطاب به کاندیداهای شوراهای شهر و روستا گفت: کسانی که داوطلب هستند باید اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند و از وعده‌های دروغین پرهیز کنند.

وی با اشاره به اینکه این افراد باید از تخریب و تهمت زدن پرهیز کنند، یادآور شد: از کسانی که توانمند هستند و صلاحیت شوراها را دارند دعوت می‌کنیم که در این صحنه حضور یابند.

وی افزود: کاندیداهای شوراهای اسلامی باید مطالبات مقام معظم رهبری را از شوراهای شهر و روستا مطالعه کنند و ببینند که مقام معظم رهبری از شوراها چه چیزهایی خواستند.

امام جمعه خرم‌آباد در ادامه تصریح کرد: کسانی هستند که کاندیداهای شوراهای شهر و روستا در سطح استان لرستان شده‌اند و به دفتر نماینده ولی فقیه در این استان برای مشورت می‌آیند که ما از همین تریبون اعلام می‌کنیم که دفتر نماینده ولی فقیه در استان برای تمام کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا برای مشورت باز است.

حجت‌الاسلام میرعمادی خاطرنشان کرد: مراجعه این افراد به دفتر نماینده ولی فقیه به منزله حمایت ما از کاندیدای خاص نیست. ملاقات ما با کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراها یک امر طبیعی است و کسی حق ندارد که از این فرصت سوء استفاده کند زیرا ما از هیچ کاندید خاصی حمایت نمی‌کنیم.

امام جمعه خرم‌آباد در ادامه به زلزله بوشهر، سراوان و مراغه اشاره کرد و گفت: اینگونه حوادث یک نوع امتحان و آزمایش برای ما است، این آزمایش آزمایشی است از نوع همدردی و نوعدوستی که ببینند ملت ما تا چقدر به هم‌نوعان خود وفادار هستند.

وی از همه مردم لرستان خواست این استان‌ها و مناطق زلزله‌زده را مورد حمایت مالی خود قرار دهند.

امام جمعه خرم‌آباد گفت: در این استان‌ها مشکلاتی وجود دارد که باید همه استان‌ها دست به دست هم دهند و مشکلات مناطق زلزله‌زده را برطرف کنند.

امام جمعه خرم‌آباد یادآور شد: حوادثی مانند زلزله درس عبرتی برای پی بردن ما به قدرت و عظمت خدا است.

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه به سالروز شکست حمله نظامی آمریکا به ایران در طبس اشاره کرد و گفت: این شکست در سال 1359 رخ داد و در واقع یک درس عبرت است.

حجت‌الاسلام میرعمادی یادآور شد: در حمله نظامی آمریکا به طبس امداد غیبی و معجزه الهی به ملت ایران اسلامی نمایان شد و انسان را به یاد حمله سپاهیان ابرهه به کعبه می‌اندازد و در این حمله خداوند شن‌های ریز طبس را مأموریت داد تا آمریکایی‌ها را ذلیل کنند.

حجت‌الاسلام میرعمادی تصریح کرد: ماجرای طبس نشانه حقانیت ایران اسلامی و الطاف الهی بود که در این حمله شامل حال ایران اسلامی شد.

امام جمعه خرم‌آباد در ادامه به 29 فروردین روز ارتش اشاره کرد و گفت: 29 فروردین از مناسبات مهم تاریخ انقلاب اسلامی است.

وی افزود: این روز، روز پیوستن ارتش به مردم است.

امام جمعه خرم‌آباد گفت: 29 فروردین روز خنثی شدن توطئه‌های دشمنان ضد انقلاب علیه ایران اسلامی است.

وی در ادامه به سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام راحل اشاره کرد و گفت: یکی از کارهای مهم امام راحل دستور تأسیس سپاه پاسداران بوده است.

حجت‌الاسلام میرعمادی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران یک نیروی مؤمن، مقاوم و با ایمان در کشور است، افزود: امروز این یادگار امام یعنی سپاه مایه عزت، عظمت و بزرگی انقلاب اسلامی ایران شده است.

حجت‌الاسلام میرعمادی گفت: دشمنان با وجود سپاه همه توطئه‌هایشان نقش بر آب شده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: سپاه در طول این 34 سال عمر با برکت انقلاب در دفاع از ارزش‌ها هیچگونه کوتاهی و سهل‌انگاری نکرده است.

امام جمعه خرم‌آباد گفت: امروز دشمنان ما توطئه سپاه‌هراسی را مطرح می‌کنند.

حجت‌الاسلام میرعمادی گفت: این نهاد مقدس با معنویت، بصیرت، ولایتمداری و استقامت از انقلاب اسلامی دفاع می‌کند.

امام جمعه خرم‌آباد در ادامه به سالروز وفات ام‌البنین و روز تکریم از مادران و همسران شهدا اشاره کرد و گفت: تکریم از خانواده‌های معظم شهدا، پدران، مادران و همسران شهدا وظیفه همه ما است.

حجت‌الاسلام میرعمادی گفت: احترام پدران، مادران و همسران شهدا بر ما واجب است و باید از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی یاد بگیریم که به عیادت پدران و مادران شهدا برویم.

نماینده ولی فقیه در لرستان به عیادت روز گذشته مقام معظم رهبری از آیت‌الله سید حسن طاهری خرم‌آبادی نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: آیت الله سید حسن طاهری خرم آبادی یکی از بزرگانی است که در دوران انقلاب و بعد از انقلاب زحمات زیادی را برای نظام کشیده است.

میرعمادی از همه مردم لرستان خواست برای شفای سید حسن طاهری خرم‌آبادی دعا کنند.

انتهای پیام/2304/ر40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول