اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه حاجی‌آباد:

وابسته‌ها وارد عرصه انتخابات نشوند

امام جمعه حاجی‌آباد گفت: کسانی که می‌دانند تعلقات فردی، خانوادگی و حزبی دست و پایشان را می‌بندد، وارد عرصه انتخابات نشوند.

وابسته‌ها وارد عرصه انتخابات نشوند

به گزارش خبرگزاری فارس از حاجی‌آباد، حجت‌الاسلام و المسلمین روح الله مختاری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به آغاز ثبت نام شوراها افزود: کسانی که به خدا، اسلام و ولایت تعلق دارند و آمادگی خدمت به مردم دارند وارد این عرصه شوند.

وی ادامه داد: کسانی که تعهد، توانمند و تخصص در خودشان احساس می‌کنند باید در عرصه حضور پیدا کنند و خودشان را در معرض رأی مردم قرار دهند، اگر کسی فرصت خدمت به مردم ندارد، ثبت نام نکند.

خطیب جمعه حاجی‌آباد در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به انتخاب رئیس جمهور ونزوئلا بیان داشت: انتخاب مادورو با رای بالا به عنوان رئیس جمهور ونزوئلا که شعارش مبارزه با آمریکا بود در عرصه بین‌الملل کاهش اعتبار آمریکا را در بر داشت.

وی خطاب به ابرقدرت‌های غربی گفت: شما نفوذتان در آمریکای لاتین را هم از دست دادید به جای دخالت در امور کشورها بروید فرهنگ، اقتصاد و اجتماع خودتان را درست کنید.

وی در پایان سالروز تشکیل سپاه پاسداران به فرمان امام راحل را تبریک گفت و افزود: وظیفه سپاه انسان،سازی، استقرار جامعه اسلامی و حفظ انقلاب است.

انتهای پیام/88002/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول