اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت زنجان:

نیروهای مسلح ایران، افتخار نظام و انقلاب هستند

امام جمعه موقت زنجان با اشاره به اقتدار و صلابت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه در همه عرصه‌ها حضوری فعال دارد.

نیروهای مسلح ایران، افتخار نظام و انقلاب هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام سید رضا موسوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به حضور گسترده مردم زنجان در مراسم سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: مردم زنجان حضور گسترده و باشکوهی در مراسم‌های شهادت بزرگ بانوی جهان اسلام داشتند.

وی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: امروز آسایش و آرامشی که در ایران اسلامی وجود دارد به برکت خون شهداست که باید قدردان آن باشیم.

امام جمعه موقت زنجان در ادامه با اشاره به تشییع پیکر پاک دو شهید گمنام در استان و تدفین آنها در دانشگاه آزاد اسلامی زنجان افزود: مردم قدرشناس استان زنجان در مراسم‌های گرامیداشت و تشییع پیکر این دو شهید حضور باشکوه و گسترده‌ای داشتند.

وی با اشاره به اینکه باید قدردان خون شهدایی باشیم که با ایثار جان خود زمینه استقلال و آرامش کشور را فراهم کردند، ادامه داد: جوانان کشورمان با حضور در صحنه‌های دفاع مقدس اجازه ندادند که دشمنان به اهداف شوم خود برسند.

موسوی در ادامه سخنان خود با گرامیداشت سالروز تشکیل نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام راحل گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بدو تشکیل در خدمت نظام و انقلاب بوده است.

وی با اشاره به دستاوردهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در طول عمر با برکت این نهاد مقدس ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دفاع از نظام و انقلاب همیشه پیشگام بوده است.

امام جمعه موقت زنجان با بیان اینکه سپاه به دستاوردهای بزرگی در عرصه‌های مختلف دست یافته است، افزود: در بحث دفاعی و دستیابی به تجهیزات نظامی، سپاه دستاوردهای بزرگی داشته است.

وی به حضور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف تصریح کرد: سپاه تنها یک نیروی نظامی نیست و در عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی نیز حضوری فعال دارد.

موسوی همچنین با گرامیداشت 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ارتش همیشه و در همه حال حافظ نظام و انقلاب بوده است.

وی به اشاره به جانفشانی‌های ارتش در طول دفاع مقدس ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سایر قوای نظامی و انتظامی کشورمان در راه دفاع از نظام، شهدای بسیاری را تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

امام جمعه موقت زنجان با اشاره به اقتدار دفاعی کشورمان افزود: نیروهای مسلح ایران افتخار نظام و انقلاب هستند.

وی با اشاره به اینکه با وجود نیروهای نظامی کشورمان دشمنان جرات تعدی به کشورمان را ندارند، اظهار داشت: دشمنان با وجود نیروهای جان برکف جرأت جسارت به کشورمان را ندارند.

انتهای پیام/2308/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول