اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله ایمانی:

نیروهای مسلح ایران منادی صلح و آزادی هستند

نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی زیر سایه امام عصر(عج) و ولی امر مسلمین به سمتی می‌رود که خود را آماده می‌کنند، تا یک روز منادی صلح و آزادی در سراسر دنیای بشری باشند.

نیروهای مسلح ایران منادی صلح و آزادی  هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، آیت‌الله اسدالله ایمانی امروز در جمع فرماندهان ارشد ارتش اعم از یگان‌های نیروی زمینی، هوایی، دریایی و پدافند استان فارس اظهار داشت: اگر انسان منافع جامعه را بر منافع فردی خود ترجیح دهد، حماسه اقتصادی و سیاسی شکل می‌گیرد.

وی افزود: شرایط حاکم بر جامعه اسلامی شرایطی است که روح امید، نشاط و شادابی را در آحاد ملت ایجاد می‌کند و دوستان انقلاب را به فردایی مطمئن و روشن خشنود و امیدوار می‌سازد.

امام جمعه شیراز ادامه داد: امروز عزت و سربلندی جمهوری اسلامی زبانزد خاص و عام است و حتی آنان که با ما دشمن هستند و منافعشان در شکست این نظام است بر این امر معترف شده‌اند.

به گفته وی، تکاپوی دشمنان و دست و پا زدن دائمی آنان بیانگر همین عزت و سربلندی است که اگر چنین نبود این توطئه‌ها و مبارزه علیه نظام عنوان نمی‌شد.

وی اضافه کرد: دستپاچگی و دلواپسی دشمنان نشان از جایگاه رفیع نظام است و اگر یک انقلاب این توفیق را پیدا کند که سال به سال به اهداف و آرمان‌های خود نزدیک‌تر شود انقلابی است که در مسیر کمال قرار داشته و گذر زمان آن را دچار تحریف و دگرگونی نساخته بلکه به اهداف و آرمان‌ها قرین‌تر می‌سازد.

امام جمعه شیراز بیان کرد: انقلاب ما نشأت گرفته از مکتب اسلام است و با رهبری بلندپایه امام راحل (ره) و شاگرد ایشان و حضور مردمی که انقلاب را با جان و دل پذیرا شده و برای آن جانفشانی می‌کنند بنایی است که رو به کمال می‌رود و به سمت اعتلا سیر می‌کند.

ایمانی زیرساخت تمام این کمالات و رسیدن به قله را داشتن امنیت ذکر کرد و خاطرنشان نمود: داشتن مرزهای مطمئن و امن و این‌که هیمنه نظام آنچنان باشد که دشمن فکر حمله را از خود دور کند، به دستان توانمند نیروهای مسلح میسر است.

وی ابراز داشت: اگر حضور نیروهای مسلح و بیداری آنها و به روز بودن در عرصه‌های مختلف رزم و دفاع نبود، برای دشمن روزنه‌هایی پیدا می‌شد که از آن استفاده برده بر پیکره نظام ضربه می‌زدند.

ایمانی تصریح کرد: این هوشیاری که در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی وجود دارد امروز زیر سایه امام عصر(عج)، ولی امرمسلمین به سمتی می‌رود که خود را آماده می‌کنند، تا یک روز منادی صلح و آزادی در سراسر دنیای بشری باشند.

وی با اشاره به سخن معصوم که سپاهیان اسلام را عزت اسلام، زینت حکومت و پناهگاه مردم تعریف کرده است، اظهار داشت: باید توجه داشت در سالی که رهبر معظم انقلاب امید خلق حماسه را از مردم دارد اساس حماسه ایثار و از خودگذشتگی است که در بدنه و راس نیروهای مسلح ما وجود دارد و تمام اعضای این خانواده بر همین محور لباس مقدس سربازی بر تن کرده‌اند.

ایمانی ادامه داد: اگر ارتشیان آماده این ایثار نبودند این لباس بر اندام آنان باقی نمی‌ماند چراکه این لباس نشان ایثار و در خلق حماسه همین عنصر فداکاری موثر است که انسان خود را نبیند و دیگران را ببیند و به جای من به ما بیاندیشد.

نماینده ولی فقیه در فارس اضافه کرد: خلق حماسه اقتصادی با بهینه کردن مصرف، بهره‌برداری صحیح و حداکثری از منابع، راه‌اندازی و ابداع ابزار، امکانات و تجهیزات لازم و روحیه تلاش در سایه روح از خودگذشتگی میسر است.

وی با بیان اینکه 29 فروردین ماه یادگار امام راحل (ره) است، افزود: بنیانگذار انقلاب در کوران مبارزه در شهرهای بزرگ به ارتشیان دستور دادند که به میدان آمده و در کنار مردم قرار گیرند و از آن روز تاکنون پیوند ارتش و مردم در دفاع از آرمان‌های انقلاب ارزش متبلوری است که شاهد آن هستیم.

انتهای پیام/2448/ط30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول