اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری:

آسمان چهارمحال و بختیاری فردا بارانی می‌‎شود

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: پیش‌بینی می‌‎شود فردا بارش باران را در سطح استان شاهد باشیم.

آسمان چهارمحال و بختیاری فردا بارانی می‌‎شود

شاهین پارسا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: با ورود یک سامانه بارشی به استان، آسمان چهارمحال و بختیاری نیمه ابری در برخی از ساعات همراه با رگبار، رعد و برق و احتمال بارش و تگرک پیش‌بینی می‎شود.

وی افزود: همچنین پیش‌بینی می‌‎شود فردا نیز بارش باران را در سطح استان شاهد باشیم.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اعلام دمای مناطق مختلف استان در 24 ساعت گذشته، گفت: دمای شهرکرد با حداقل دمای 11 و حداکثر 21 درجه سانتی‌گراد، کوهرنگ با حداقل دمای شش و حداکثر 17 درجه سانتی‌گراد، لردگان با حداقل دمای 10 و حداکثر 24 درجه سانتی‌گراد، بروجن با حداقل دمای چهار و حداکثر 19 درجه سانتی‌گراد گزارش شده است.

وی ادامه داد: دمای فرخشهر با حداقل چهار و حداکثر 21 درجه سانتی‌گراد، سامان با حداقل هشت و حداکثر 19 درجه سانتی‌گراد، دزک با حداقل پنج و حداکثر 20 درجه سانتی‌گراد، آورگان با حداقل شش و حداکثر 17 درجه سانتی‌گراد گزارش شده است.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در این مدت، مالخلیفه با حداقل دمای چهار و حداکثر 23 درجه سانتی‌گراد، بلداجی با حداقل دمای پنج و حداکثر 19 درجه سانتی‌گراد، فارسان با حداقل دمای شش و حداکثر 20 درجه سانتی‌گراد، گندمان با حداقل دمای پنج و حداکثر 20 درجه سانتی‌گراد گزارش شده است.

پارسا افزود: دمای اردل نیز با حداقل 10 و حداکثر 21 درجه سانتی‌گراد، بن با حداقل پنج و حداکثر 21 درجه سانتی‌گراد، سورشجان با حداقل چهار و حداکثر 21 درجه سانتی‌گراد، صمصامی با حداقل 9 و حداکثر 20 درجه سانتی‌گراد گزارش شده است.

انتهای پیام/68006/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول