اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سمینار تخصصی توسعه ایران

شهرداران برتر چهارمحال و بختیاری تندیس و لوح بلورین می‌گیرند

مدیر روابط عمومی سمینار تخصصی توسعه ایران گفت: فرمانداران و شهرداران برتر استان چهارمحال و بختیاری همراه با شهرداران و فرمانداران برتر دیگر شهرستان‌های کشور در سمینار تخصصی توسعه ایران از رئیس جمهور تندیس و لوح بلورین می‌گیرند.

شهرداران برتر چهارمحال و بختیاری تندیس و لوح بلورین می‌گیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی سمینار تخصصی توسعه ایران، محمدهادی صالحی اظهار کرد: سرانجام تلاش‌های تیم اجرایی سمینار به نتیجه رسید و توانستیم با ورود فرمانداران به گستره سمینار برای اولین بار در ایران اسلامی جمع مدیران شهری و استانی کشور را در این مجمع علمی کامل کنیم تا بتوانیم سطح بالایی از علم مدیریت را با استانداردهای روز دنیا نهادینه کنیم.

وی با اشاره به مشکلات پیش روی ایران به خصوص در بخش مدیریت بحران تصریح کرد: سرزمین ایران تمامأ روی کمربند زلزله قراردارد و حوادث طبیعی اخیر به خوبی اثبات کرد که به هیچ وجه نمی‌توان منطقه‌ای از ایران را حتی اگر در مناطق کم ارتفاع جلگه‌ای یا کویری باشند از این کمربند استثنا کرد.

صالحی ادامه داد: برهمین اساس زنگ خطر و هوشیاری بیشتر به گوش می‎خورد تا نیاز به طرح علمی – کاربردی مباحث مدیریت بحران و مدیریت شهری احساس شود.

مدیر روابط عمومی سمینار تخصصی توسعه ایران ادامه داد: سمینار تخصصی توسعه ایران برای اولین بار با تجمیع بی‌سابقه اساتید و دانشمندان فنون مدیریت از سراسر دانشگاه‌ها و مراکز علمی ایران ، مجموعه علمی عظیمی را شامل جدیدترین نکات و راهکارهای مدیریت بحران، مدیریت شهری و مدیریت شهر الکترونیک برای استفاده کاربردی و آسان مدیران تهیه کرده که به شرکت کنندگان در سمینار ارائه خواهد داد.

وی با اشاره به بخش ارزیابی و داوری سمینار تصریح کرد: در آئین اختتامیه سمینار، برای تقدیر از مدیران شهری کشور پس از اعطای گواهینامه‌های معتبر سمینار و لوح یادبود و تقدیر به شرکت کنندگان، از فرمانداران، شهرداران و شوراهای برتر کشور که سهم کلیدی و بسزایی در فرآیندهای مدیریتی شهرهای ایران دارند، تجلیل و از دستان جناب آقای دکتر احمدی نژاد رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران، تندیس و لوح بلورین به آنها اعطا خواهد شد.

صالحی خاطرنشان کرد: نخستین سمینار توسعه ایران اسلامی همراه با اولین جشنواره ملی شوراها و شهرداری‌های سراسر کشور، 21 اردیبهشت ماه سال جاری در تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/68001/صا/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول