اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

970 صندوق آرای مردم چهارمحال و بختیاری را جمع‌آوری می‌کند

معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری از جمع‌آوری آرای مردم در افزون بر 970 صندوق رأی در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری در این استان خبر داد.

970 صندوق آرای مردم چهارمحال و بختیاری را جمع‌آوری می‌کند

یزدان جلالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: به‌ منظور برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 971 شعبه در استان در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه از مجموع این صندوق‌ها 893 صندوق ثابت و بقیه سیار است، افزود: تعداد شعبه‌های روستایی 664 شعبه شامل 600 شعبه ثابت و 64 شعبه سیار است.

جلالی در ادامه با اشاره به انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، گفت: مردم استان چهارمحال و بختیاری با حضور در پای صندوق‌های رأی اعضای اصلی و علی البدل شوراهای شهر و روستا را انتخاب می‌کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بر این اساس تعداد اعضای اصلی شوراهای شهر و روستا در شهرهای 20 هزار نفر جمعیت پنج نفر خواهد بود که دو نفر نیز به عنوان اعضای علی‌البدل برگزیده خواهند شد.

وی اضافه کرد: در شهرهایی که دارای جمعیت 20 هزار تا 50 هزار نفر جمعیت هستند نیز هفت نفر عضو اصلی و سه نفر اعضای علی‌البدل شوراهای شهر و روستا را تشکیل خواهند داد.

جلالی خاطرنشان کرد: در استان چهارمحال و بختیاری چهار شهر با جمعیت 50 هزار نفر جمعیت وجود دارد که شامل شهرهای لردگان، فارسان، فرخشهر و هفشجان است.

وی اذعان داشت: بر اساس قانون انتخابات شوراهای شهر و روستا در شهرهای بین 50 هزار تا 100 هزار نفر جمعیت 9 نفر به عنوان عضو اصلی و چهار نفر عضو علی‌البدل شوراهای شهر و روستا را تشکیل خواهند داد.

این مسئول بیان کرد: در استان چهارمحال و بختیاری شهر بروجن دارای جمعیتی بیش از 50 هزار نفر جمعیت است.

وی تعداد اعضای اصلی شورای شهر و روستای شهر شهرکرد را 11 نفر اعلام کرد و گفت: در این شورا پنج نفر نیز به عنوان عضو علی البدل عضویت خواهند داشت.

انتهای پیام/68006/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول